| Rok wydania: | 2025 |
| # | Tytuł | Liczba stron | Autorzy | Akcje |
|---|---|---|---|---|
| * |
Inne strony początkowe |
4 (1-4) | --- | Więcej |
| 1. |
Illocutionary Competence in Irony Comprehension: Insights from Empirical Studies on ASD(Kompetencja illokucyjna w rozumieniu ironii: wnioski z badań empirycznych nad ASD) |
33 (5-37) | Marta Wąsik, Maciej Witek | Więcej |
| 2. |
Metoda wywiadu mikrofenomenologicznego w ujęciu Claire Petitmengin jako przykład metody drugoosobowej w badaniu doświadczenia. |
27 (39-65) | Paweł Gwiaździński, Magdalena Reuter | Więcej |
| 3. |
Metoda analizy wywiadu mikrofenomenologicznego – założenia i proces analizy. |
28 (67-94) | Paweł Gwiaździński, Magdalena Reuter | Więcej |
| 4. |
Dramatyczna struktura podmiotu |
18 (95-112) | Łukasz Kołoczek | Więcej |
| 5. |
Filozofia mistycyzmu Bertranda Russella |
21 (113-133) | Andrzej Biłat | Więcej |
| 6. |
Etyka w szkole. Przekaz norm czy refleksja krytyczna? |
28 (135-162) | Jacek Moroz, Dominika Gruntkowska, Tomasz Leś, Dariusz Zienkiewicz | Więcej |
| 7. |
Milgram i Spaemann: etyczne ujęcie odpowiedzialności uczestników eksperymentu dotyczącego destrukcyjnego posłuszeństwa |
24 (163-186) | Marcin Jaranowski | Więcej |
| 8. |
Etyka odkrycia i etyka wydajności |
4 (187-190) | Monika Walczak, Andrzej Bronk | Więcej |