Rok wydania: | 2015 |
# | Tytuł | Liczba stron | Autorzy | Akcje |
---|---|---|---|---|
1. |
Moderators of Job Characteristics – Job Satisfaction Relationship in the Tourism Industry(Moderatory zależności pomiędzy cechami pracy a satysfakcją z pracy w gospodarce turystycznej) |
16 (9-24) | Marlena Bednarska | Więcej |
2. |
Customer Ratings as a Tool for the Information Asymmetry Reduction in the Hospitality Market(Opinie klientów jako narzędzie redukcji asymetrii informacji na rynku hotelarskim) |
13 (25-37) | Katarzyna Biełuszko | Więcej |
3. |
The Scientific Identity of Tourism Research. Polish Views Versus Those of Foreign Academia(Tożsamość naukowa w badaniach nad turystyką w opiniach polskich i zagranicznych badaczy) |
34 (39-72) | Leszek Butowski | Więcej |
4. |
Preparing a Preschool Age Child for Tourism and Local History Exploration(Przygotowanie dziecka w wieku przedszkolnym do turystyki i krajoznawstwa) |
12 (75-86) | Katarzyna Wojciechowska | Więcej |
5. |
The Collection of Betterment Levies in Relation to the Division of Real Estate in the Rural Commune of Zielona Góra(Pobór opłat adiacenckich z tytułu podziału nieruchomości w gminie wiejskiej Zielona Góra) |
16 (89-104) | Maria Hełdak, Sylwia Rak, Jakub Szczepański | Więcej |
6. |
Extraversion and its Importance in the Hospitality Workplace. Analysing the Selected Job Outcomes(Ekstrawersja i jej znaczenie w hotelarstwie. Analizowanie wybranych wyników pracy) |
20 (105-124) | Aleksandra Grobelna | Więcej |
7. |
The Structure of the Health Resort Tourism Brand(Struktura marki turystyki uzdrowiskowej) |
10 (125-134) | Aleksander Panasiuk | Więcej |
8. |
Innovative Local Community Partnership and Sustainable Urban Tourism – The Old Town In Warsaw(Innowacyjne zasady konsultacji społecznych a zrównoważona turystyka miejska – stare miasto w Warszawie) |
20 (139-158) | Anna Pawlikowska-Piechotka, Anna Tryzno | Więcej |
9. |
Using Conceptions of Knowledge Management in Selected Travel Agencies in the Tarnów Sub-Region(Wykorzystanie koncepcji zarządzania wiedzą w wybranych biurach podróży z podregionu tarnowskiego) |
20 (159-178) | Agnieszka Gawlik, Daniel Puciato | Więcej |
10. |
The Income from Accommodation and Food Services in Eco-Agritouristic Farms in Eastern Poland(Dochód z usług noclegowych i gastronomicznych w gospodarstwach ekoagroturystycznych Polski wschodniej) |
26 (181-206) | Anna Balińska, Grażyna Anna Ciepiela | Więcej |
11. |
Factors Affecting the Development of Catering Enterprises in Poland(Czynniki wpływające na rozwój przedsiębiorstw gastronomicznych w Polsce) |
14 (207-220) | Edyta Gheribi | Więcej |
12. |
The Tourist Attractiveness of Rural Spas on The Example of Przerzeczyn-Zdrój and Długopole-Zdrój(Atrakcyjność turystyczna uzdrowisk wiejskich na przykładzie Przerzeczyna-Zdroju i Długopola-Zdroju) |
18 (221-238) | Eleonora Gonda-Soroczyńska, Maria Hełdak | Więcej |
13. |
The Negative Effects of Tourism Development in the Perception of Residents of Different Types of Rural Communities(Negatywne efekty rozwoju turystyki w percepcji mieszkańców różnych typów gmin wiejskich) |
19 (239-257) | Joanna Kosmaczewska | Więcej |
14. |
School Tourism as Part of Physical Education in the Light of Tourist Activities Declared by High School Students in Wrocław, Poland(Turystyka szkolna jako element wychowania fizycznego w świetle aktywności turystycznej deklarowanej przez uczniów szkół średnich Wrocławia) |
28 (259-286) | Justyna Cieplik, Julita Markiewicz-Patkowska, Piotr Oleśniewicz, Mariusz Sołtysik | Więcej |
15. |
Human Resource Management in Chain Hotels on the Example of Radisson Blu Hotel in Szczecin(Zarządzanie zasobami ludzkimi w hotelach sieciowych na przykładzie hotelu Radisson Blu w Szczecinie) |
16 (287-302) | Katarzyna Orfin, Marta Sidorkiewicz, Anna Tokarz | Więcej |