Rok wydania: | 2016 |
# | Tytuł | Liczba stron | Autorzy | Akcje |
---|---|---|---|---|
1. |
Collaboration Between Lowersilesian Cultural Tourism Attractions – A Reality or a Dream of a Future?(Formy współpracy stosowane przez Kulturowe atrakcje turystyczne na dolnym śląsku – rzeczywistość czy marzenie przyszłości?) |
13 (7-19) | Marta Drozdowska, Magdalena Duda-Seifert, Małgorzata Leśniak | Więcej |
2. |
Branding in the Activities Of European of National Tourism Organizations (NTO)(Branding w działaniach europejskich narodowych organizacji turystycznych (NTO)) |
13 (21-33) | Mirosław Marczak | Więcej |
3. |
The Quality of Life of the Residents of Tourist Reception Areas According to Selected Indicators(Jakość życia ludności w obszarach recepcji turystycznej w świetle wybranych wskaźników) |
9 (35-43) | Hanna Michniewicz-Ankiersztajn, Iwona Józefowicz | Więcej |
4. |
Certificates as a Way to Regulate Functioning of Tourist Entities on the Spa & Wellness Services Market(Certyfikaty sposobem regulacji funkcjonowania podmiotów turystycznych na rynku usług Spa i Wellness) |
9 (45-53) | Małgorzata Januszewska, Agnieszka Mroczek-Czetwertyńska, Elżbieta Nawrocka | Więcej |
5. |
Stages of Vacation Planning by the Academic Youth in 2015(Etapy planowania wypoczynku wakacyjnego przez młodzież akademicką w 2015 roku) |
11 (53-63) | Jolanta Cichowska | Więcej |
6. |
The Concept of Smart Hotels as an Innovation on the Hospitality Industry Market – Case Study of Puro Hotel in Wrocław(Koncepcja smart hoteli jako innowacja na rynku hotelarskim – studium przypadku Hotelu Puro we Wrocławiu) |
11 (65-75) | Daria E. Jaremen, Małgorzata Jędrasiak, Andrzej Rapacz | Więcej |
7. |
Consumption Behaviours in the Market of Tourist Services. Motivations and Needs for Holiday Trips of Tourism and Recreation Students(Zachowania konsumpcyjne na ryku turystycznym. Motywacje i potrzeby wyjazdów wakacyjnych studentów kierunku turystyka i rekreacja.) |
11 (77-87) | Blanka Gosik | Więcej |
8. |
Two Generations of Backpackers. Identifying the Multisectional Structures of Backpacking Tourism Participants in Poland(Dwa pokolenia backpackerów. Identyfikacja wieloprzekrojowych struktur uczestników turystyki backpackerskiej w Polsce.) |
15 (89-103) | Jolanta Barbara Jabłonkowska | Więcej |
9. |
Adaptation of Hotel Establishments for Business Tourism in Poland(Przystosowanie obiektów hotelowych dla potrzeb turystyki) |
9 (105-113) | Ewa Lipianin-Zontek | Więcej |
10. |
Integration in Tourism Distribution Channels and Bargain Power Of Tour Operators Over Accommodation Establishments: TUI and Thomas Cook Cases(Integracja kanałów dystrybucji jako okazja wzmocnienia siły turoperatorów wobec obiektów noclegowych – studium przypadku TUI i Thomas Cook) |
10 (115-124) | Mustafa Boz | Więcej |
11. |
Impact of the Global Financial Crisis on the Industry of Festival, Concert and Club Tourism in Poland(Wpływ globalnego kryzysu finansowego na branżę turystyki festiwalowej, koncertowej i klubowej w Polsce) |
8 (125-132) | Michał Niewiadomski, Jakub Piecuch | Więcej |
12. |
Preferences and Motives of Consumer Behavior in the Process of Purchasing Travel Insurance(Preferencje i motywy zachowań klientów w procesie zakupu ubezpieczeń turystycznych) |
7 (133-139) | Beata Nowotarska-Romaniak | Więcej |
13. |
Tourism Activity in the Third Age Group: its Characteristics on Selected Examples(Aktywność turystyczna wśród seniorów: charakterystyka na wybranych przykładach) |
11 (141-151) | Piotr Oleśniewicz, Julita Markiewicz-Patkowska, Krzysztof Widawski | Więcej |
14. |
Planning Short-Stay ‘Weekend Breaks’ Based on the Cultural, Natural And Social Resources of the Small Town(Planowanie krótkich pobytów weekendowych i świątecznych opartych o kulturowe, przyrodnicze i społeczne walory małych miast) |
11 (153-163) | Anna Ostrowska-Tryzno, Anna Pawlikowska-Piechotka | Więcej |
15. |
Determinants and Barriers to the Tourism Development in Kaliningrad Oblast of the Russian Federation and Warmia and Mazury Region(Determinanty i bariery rozwoju turystyki w Obwodzie Kaliningradzkim Federacji Rosyjskiej oraz w regionie Warmii i Mazur) |
8 (165-172) | Iwona M. Batyk | Więcej |
16. |
Hiking Trails as the Tourist Potential of Szczytna City and Municipality(Piesze szlaki turystyczne potencjałem turystycznym miasta i gminy Szczytna) |
12 (173-184) | Eleonora Gonda-Soroczyńska, Iga Wiktoria Michalak | Więcej |
17. |
Implementation Possibilities of a System For Management and Measuring of Sustainable Development of Tourism in Metropolitan Areas: The Case of Poznań Agglomeration(Możliwości wdrażania systemu zarządzania zrównoważonym rozwojem turystyki w regionach metropolitarnych na przykładzie Aglomeracji Poznańskiej) |
11 (185-195) | Anna Królikowska-Tomczak | Więcej |
18. |
The Role of Cruising Tourism in Tourism Development of Split(Znaczenie crusingu w rozwoju turystyki w Splicie) |
13 (197-209) | Mili Razović | Więcej |
19. |
Residents’ Attitude Toward Tourism in Zwierzyniec Town(Ekonomiczne, społeczne i środowiskowe konsekwencje rozwoju turystyki. Nastawienie społeczności lokalnej do rozwoju turystyki w gminie Zwierzyniec) |
9 (211-219) | Andrzej Tucki, Anja Tuohino | Więcej |