Ekonomiczne Problemy Turystyki

Ранее: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki

ISSN: 1644-0501     eISSN: 2353-3188    OAI    DOI: 10.18276/ept
CC BY-SA   Open Access   DOAJ

Год выпуска:2017

Содержание / Статьи

# Заголовок Количество страниц Авторы Действия
*

Strona tytułowa

1 (1-1) --- Больше
*

Strona redakcyjna

1 (2-2) --- Больше
*

Spis treści

2 (3-4) --- Больше
1.

Partycypacja społeczna jako warunek realizacji zamierzeń strategii rozwoju turystyki

11 (7-17) Zbigniew Głąbiński, Daniel Szostak Больше
2.

Uwarunkowania wdrażania strategii rozwoju turystyki na poziomie regionalnym i lokalnym - wybrane zagadnienia

11 (19-29) Zbigniew Głąbiński, Daniel Szostak Больше
3.

Koncepcja współczesnego modelu polityki turystycznej

11 (31-41) Aleksander Panasiuk Больше
4.

Ocena przydatności miejsca reklamy w promocji usługi hotelarskiej

9 (43-51) Maria Jeznach, Agnieszka Tul-Krzyszczuk, Agnieszka Bobola, Joanna Bursztyka Больше
5.

Znaczenie telewizji i internetu w promocji żywności regionalnej oferowanej w formie usług gastronomicznych

12 (53-64) Marzena Jeżewska-Zychowicz, Iwona Kowalczuk Больше
6.

Promocja szlaków kulinarnych w Polsce w świetle badań ankietowych

11 (65-75) Irena Ozimek, Julita Szlachciuk, Agata Dobkowska, Natalia Przeździecka-Czyżewska Больше
7.

Znajomość polskich produktów regionalnych i tradycyjnych wśród młodych konsumentów

12 (77-88) Julita Szlachciuk, Agnieszka Bobola, Irena Ozimek, Elżbieta Czyż Больше
8.

Związki turystyki z rozwojem regionu nadmorskiego

12 (89-100) Ewa Hącia Больше
9.

Polityka turystyczna województwa lubelskiego realizowana przez Urząd Marszałkowski

13 (101-113) Agata Kobyłka, Anna Mazurek-Kusiak Больше
10.

Sezonowość w turystyce uzdrowiskowej w województwie zachodniopomorskim

14 (115-128) Czesław Koźmiński, Bożena Michalska Больше
11.

Atrakcyjność oferty Chorwacji w zakresie turystyki żeglarskiej dla polskich turystów

12 (129-140) Aleksandra Łapko Больше
12.

Kierunki działań promocyjnych miasta Lublina

13 (141-153) Anna Mazurek-Kusiak Больше
13.

Miejsce produktów turystycznych Szczecina w ofertach wybranych biur podróży

12 (155-166) Iza Opas-Zajdlewicz Больше
14.

Możliwości integracji elementów polityk turystycznych Szczecina i metropolii berlińskiej

9 (167-175) Bogusław Stankiewicz Больше
15.

Industriada - święto szlaku zabytków techniki województwa śląskiego jako przykład dziedzictwa przemysłowego

13 (177-189) Kamila Ziółkowska-Weiss Больше