Autoren: |
Dariusz
Bernacki
Maritime University of Szczecin Engineering-Economic Faculty on Transport Christian Lis The Faculty of Economics and Management |
Schlüsselbegriffe: | rozwój infrastruktury port morski efekty społeczno-ekonomiczne |
Veröffentlichungsdatum der gesamten Ausgabe: | 2016 |
Seitenanzahl: | 17 (55-71) |
1. | Brons, M., Christidis, P. (2013). External cost calculator for Marco Polo freight transport projects proposals. European Union, Joint Scientific and Policy Reports 2013. |
2. | Burnewicz, J. (2010). Prognozy rozwoju transportu w Polsce do roku 2030 roku. Warszawa: Ministerstwo Infrastruktury. |
3. | Delhaye, E., Breemersch, T., Vanherle, K., Kehoe, J., Liddane, M., Riordan, K. (2010). COMPASS. The COMPetitiveness of EuropeAN Short-Sea Freight Shipping compared with road and rail transport, Final Report. European Commission DG Environment. |
4. | Guide to Cost-Benefit Analysis of Investment Projects. Economic appraisal tool for Cohesion Policy 2014-2020, Regional and Urban Policy (2014). Brussels. |
5. | Hozer, J., Bernacki, D., Lis, Ch., Kuźmiński, W. (2011). Wpływ pogłębienia toru wodnego Szczecin-Świnoujście na rozwój gospodarczy portów Szczecin i Świnoujście oraz otoczenia. Szczecin. |
6. | Kotowska, I., Mańkowska, M., Pluciński, M. (2014). Strategia rozwoju portów morskich w Szczecinie i Świnoujściu do 2027 roku, Szczecin. |
7. | Najlepsze praktyki w analizach kosztów korzyści projektów transportowych współfinansowanych ze środków unijnych (2014). Warszawa: Centrum Unijnych P rojektów Transportowych. |
8. | Social cost-benefit analysis Iron Rhine Final Report (2009). Brussels: European Commission Directorate General for Energy and Transport. |
9. | TREMOVE cost simulation model. Available at: www.tremove.org. |
10. | Wytyczne w zakresie zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych, w tym projektów generujących dochód i projektów hybrydowych na lata 2014–2020 (2015). Warszawa: Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju. |