Autoren: |
Krystyna
Wojewódzka-Król
Wydział Ekonomiczny, Uniwersytet Gdański Ryszard Rolbiecki Wydział Ekonomiczny, Uniwersytet Gdański |
Schlüsselbegriffe: | transport wodny śródlądowy porty morskie |
Veröffentlichungsdatum der gesamten Ausgabe: | 2017 |
Seitenanzahl: | 11 (285-295) |
Klasyfikacja JEL: | D18 L98 R41 |
1. | Hafen + Transport Intermodal. Containerticker (2014). Schiffahrt Hafen Bahn und Technik, 7. |
2. | Hafen + Transport Intermodal. Containerticker (2006). Schiffahrt Hafen Bahn und Technik, 1. |
3. | Hafen + Transport Intermodal. Containerticker (2008). Schiffahrt Hafen Bahn und Technik, 1. |
4. | Handelskammer Hamburg (2015). Der Hafen Hamburg auf einen Blick, Hamburg, mai 2015. Pobrano z: htp://www.hk24.de/blob/hhihk24/standortpolitik/downloads/ (dostęp: 31.07.2015). |
5. | INE (2015). Inland Water Transport by numbers 2015,. Port statistics. A wealth of information. Make it happen. Pobrano z: https://www.portofrotterdam.com/en/the-port/facts-figures-about-the-port (dostęp: 9.05.2016). |
6. | Institut für Seeverkehrswirtschaft und Logistik, Bremen (2015). Prognose des Umschlagspotenziales und des Modal Splits des Hamburger Hafens für die Jahre 2020, 2025 und 2030. |
7. | Opoczyński, K. (2011). Synteza wyników GPR 2010. Warszawa: Transprojekt – Warszawa Sp. z o.o. Pobrano z: http://www.gddkia.gov.pl/userfiles/articles/g/GENERALNY_POMIAR_RUCHU_2010/0.1.1.5_Synteza_GPR_2010.pdf. |
8. | Port Antwerp (2013). Facts & figures 2012. Antwerp Port Authority, June 2013. Pobrano z: www.portofantwerp.com (dostęp: 26.04.2014). |
9. | Port Antwerp (2014). Annual Report 2012 – Foreland and Hinterland. Pobrano z: www.portof-antwerp.com/en/foreland-and-hinterland (dostęp: 26.04.2014). |
10. | Port Antwerp (2015). Facts & Figures 2015. Port of Antwerp, June 2014. Pobrano z: http://www.portofantwerp.com/sites/portofantwerp/files/Cijferboekje_2015_UK.pdf (dostęp 16.05.2016). |
11. | Port Gdańsk (2016). Pobrano z: www.portgdansk.pl/o-porcie/port-gdansk-dla-polski. |
12. | Port Hamburg (2010). Hamburg halt Kurs. Der Hafenentwicklungsplan bis 2025, Hamburg 2012. Pobrano z: http://www.hamburg-port-authority.de/de/presse/broschueren-und-publikationen/Documents/HEP_2025_Summary_g.pdf. |
13. | Port Hamburg (2012). Hamburg hält Kurs. Der Hafenentwicklungsplan bis 2025, Hamburg, Oktober 2012. Pobrano z: http://www.hamburg-port-autho-rity.de/de/presse/broschueren-und-publikationen/Documents/HEP_2025_Summary_g.pdf. |
14. | Port Hamburg (2015). Port of Hamburg. Statistiken. Modal-Split im Container-Hinterlandverkehr. Pobrano z: http://www.hafenhamburg.de/de/statistiken/modalsplit (dostęp: 20.10.2015). |
15. | Port Hamburg (2016). Hafen Hamburg Marketing e.V. Pobrano z: https://www.hafen-hamburg.de/en/statistics/modalsplit (dostęp: 9.05.2016). |
16. | Port of Rotterdam (2015). Modal split maritime containers. Pobrano z: https://www.portofrotterdam.com/sites/default/files/ Modal%20split%20maritieme%20containers%202014-%202011.pdf (dostęp: 29.07.2015). |
17. | Port Rotterdam (2016 ). Port statistics. A wealth of information. Make it happen. Pobrano z: https://www.portofrotterdam.com/en/the-port/facts-figures-about-the-port (dostęp: 9.05.2016). |
18. | Roczniki Statystyczne Gospodarki Morskiej, GUS, Warszawa, Szczecin. |
19. | Wojewódzka-Król, K., Rolbiecki, R. (2016). Badania społeczno-ekonomicznych skutków zagospodarowania dolnej Wisły. Etap III. Szacunek kosztów i korzyści kompleksowego zagospodarowania dolnej Wisły. Sopot: Energa SA. |
20. | Wojewódzka-Król, K., Rolbiecki, R. (2015). Badania społeczno-ekonomicznych skutków zagospodarowania dolnej Wisły. Etap II. Badanie popytu na przewozy drogą wodną śródlądową. Sopot: Energa SA. |