Autoren: |
Tadeusz
Bocheński
Uniwersytet Szczeciński Sebastian Wojtkiewicz Uniwersytet Szczeciński |
Schlüsselbegriffe: | kolei przewozy regionalne usamorządowienie |
Veröffentlichungsdatum der gesamten Ausgabe: | 2019 |
Seitenanzahl: | 12 (7-18) |
Klasyfikacja JEL: | R49 |
1. | BIP PKP SKM (2018). Pobrane z: https://bip.skm.pkp.pl/c4/majatek-i-struktura-wlasnosciowa (9.09.2018). |
2. | Bocheński, T. (2012). Koleje regionalne w Polsce. W: S. Sitek (red.), Stare i nowe problemy badawcze w geografii społeczno- |
3. | -ekonomicznej. Zeszyt 3 (s. 37–50). Sosnowiec: Polskie Towarzystwo Geograficzne, Oddział Katowicki – Uniwersytet |
4. | Śląski, Wydział Nauk o Ziemi. |
5. | Bocheński, T. (2016). Dostęp wybranych miast w Polsce do kolei. Prace Komisji Geografii Komunikacji PTG, 20 (4), 62–71. |
6. | DOI: 10.4467/2543859XPKG.16.023.6321. |
7. | Chańko, A. (2010). Jubileusz 50-lecia Lokomotywowni Szczecin Wzgórze Hetmańskie 1960–2010. Szczecin: PPH Zapol |
8. | Dmochowski, Sobczyk. |
9. | Drewnowski, A. (2017). Usamorządowienie kolei w Polsce – przeszłość, teraźniejszość, przyszłość. W: M. Kapias, D. Keller |
10. | (red.), Państwo wobec kolei żelaznych w Polsce (s. 465–481). Rybnik: Muzeum w Rybniku. |
11. | Engelhardt, J. (2014). Usamorządowienie kolei regionalnych w Polsce – fakty i mity. Logistyka, 2, 40–50. |
12. | Górny, J. (2013). Kolejowe regionalne przewozy pasażerskie w Polsce w świetle polityki transportowej Unii Europejskiej. |
13. | Poznań: Bogucki Wydawnictwo Naukowe. |
14. | Kamola, M., Malinowski, Ł. (2008). Kłopotliwy „Art. 33u”. Rynek Kolejowy, 4, 38–39. |
15. | Król, M., Taczanowski, J. (2016). Regionalne przewozy kolejowe w Polsce, Czechach i na Słowacji. Warszawa: Oficyna Wydawnicza |
16. | SGH. |
17. | Madrjas, J. (2016). PolRegio. Oto nowe logo i malatura marki Przewozów Regionalnych. Pobrane z: https://www.rynek-kolejowy. |
18. | pl/wiadomosci/polregio-o-to-nowe-logo-i-malatura-marki-przewozow-regionalnych-79334.html. |
19. | Madrjas, J. (2017). Morawiecki: Na wymianę całego taboru PR trzeba trochę poczekać. Pobrane z: https://www.rynek-kolejowy. |
20. | pl/wiadomosci/morawiecki-na-wymiane-calego-taboru-pr-trzeba-troche-poczekac-84531.html |
21. | Polregio ma nowoczesny symulator Impulsa. Działa w Szczecinie (2018). Pobrane z: https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/ |
22. | polregio-otrzymalo-nowoczesny-symulator-impulsa-dziala-w-szczecinie-87679.html |
23. | PR z czteroletnią umową na przewozy w Zachodniopomorskiem (2016). Pobrane z: http://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/ |
24. | 29122/pr-z-czteroletnia-umowa-na-przewozy-w-zachodniopomorskiem.html. |
25. | Przybylski, R. (2017). Polregio z nowym taborem. Pobrane z: https://www.rp.pl/Koleje/304279903-Polregio-z-nowym-taborem. |
26. | html. |
27. | Stankiewicz, R., Stiasny, M. (2014). Atlas linii kolejowych Polski 2014. Rybnik: Wydawnictwo Eurosprinter. |
28. | Statystyka przewozów pasażerskich (2018). Urząd Transportu Kolejowego. Pobrane z: https://www.utk.gov.pl/pl/ |
29. | raporty-i-analizy-i-monitoring/statystyka-przewozow-pa/dane-archiwalne (10.10.2018). |
30. | Szybka Kolej Miejska (2018). Pobrane z: http://www.skm.warszawa.pl/informacje-o-spolce.html (15.09.2018). |
31. | Taylor, Z., Ciechański, A. (2011). Niedawne przekształcenia organizacyjno-własnościowe przedsiębiorstw transportu kolejowego |
32. | w Polsce – część II. Przegląd Geograficzny, 83 (2), 205–231. |
33. | Trójmiejska SKM powinna należeć do samorządów? (2018). Portal Samorządowy. Pobrane z: https://www.portalsamorzadowy. |
34. | pl/gospodarka-komunalna/trojmiejska-skm-powinna-nalezec-do-samorzadow,110452.html |
35. | Uchwała nr VIII/102/11 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 20 września 2011 r. w sprawie wyrażenia |
36. | stanowiska na temat kontynuacji przygotowań do utworzenia spółki samorządu województwa – operatora regionalnych |
37. | kolejowych przewozów pasażerskich. |
38. | Ustawa z dnia 13 listopada 2003 r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego. Dz.U. 2003, nr 203, poz. 1966. |
39. | Ustawa z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym. Dz.U. 2010, nr 5, poz. 13. |
40. | Ustawa z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym. Dz.U. 2003, nr 86, poz. 789, z późn. zm. |
41. | Ustawa z dnia 8 września 2000 r. o komercjalizacji, restrukturyzacji i prywatyzacji przedsiębiorstwa państwowego „Polskie Koleje Państwowe”. Dz.U. 2000, nr 84, poz. 948. |
42. | Włodarczyk, S. (2010). Rewolucja na torach. Zarząd województwa rozważa utworzenie nowego przewoźnika. Pobrane z: https://gs24.pl/rewolucja-na-torach-zarzad-wojewodztwa-rozwaza-utworzenie-nowego-przewoznika/ar/5387202. |
43. | Wojtkiewicz, S. (2016). Transport kolejowy w obsłudze przewozów pasażerskich pomiędzy miastami w województwie zachodniopomorskim. Praca magisterska. Szczecin: Wydział Nauk o Ziemi, Uniwersytet Szczeciński. |
44. | Wojtkiewicz, S. (2017). Funkcjonowanie regionalnego transportu kolejowego w województwie zachodniopomorskim w latach 2005–2015. Prace Komisji Geografii Komunikacji PTG, 20 (1), 62–77. DOI: 10.4467/2543859XPKG.17.005.6734. |
45. | Wojtkiewicz, S., Bocheński, T. (2018). Przemysł taboru kolejowego w Polsce. Prace Komisji Geografii Przemysłu PTG, 32 (3), 157–173. |
46. | Zachodnie Pomorze ma 40 Impulsów (2018). Pobrane z: https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/zachodnie-pomorze-ma-40-impulsow-zdjecia-88579.html. |