Marketing miejsc – ujęcie przestrzenne

ISBN: 978-83-7972-579-3    ISBN (online): 978-83-7972-600-4    ISSN: 0860-2751    OAI    DOI: 10.18276/978-83-7972-600-4
CC BY-SA   Open Access 

Lista wydań / T. (MCCCXLV) 1271

Rok wydania:2023
Dziedzina:Dziedzina nauk społecznych
Dyscyplina:geografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna
Autorzy: Jacek Rudewicz ORCID

Paweł Czapliński ORCID

Informacje

Wydanie monografii zostało dofinansowane w ramach programu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego pod nazwą „Regionalna Inicjatywa Doskonałości” w latach 2019–2022 nr projektu 001/RID/2018/19 kwota finansowania 10 684 000 zł.

Wersja elektroniczna publikacji dostępna na licencji CC BY-SA 4.0
data wprowadzenia do obrotu: kwiecień 2023

Pobierz cały numer

Plik numeru