Rok wydania: | 2016 |
# | Tytuł | Liczba stron | Autorzy | Akcje |
---|---|---|---|---|
1. |
Nieformalne kanały dystrybucji dóbr kulturowych w internecie |
10 (5-14) | Sławomir Czetwertyński | Więcej |
2. |
Formy dystrybucji cyfrowych dóbr informacyjnych w społeczeństwie online |
11 (15-25) | Sławomir Czetwertyński | Więcej |
3. |
Studenci w sieci – sposoby, rodzaje i motywacje przebywania w cyfrowym świecie na przykładzie studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego |
11 (27-37) | Katarzyna Garwol | Więcej |
4. |
Monitorowanie aktywności użytkowników w kontekście monetyzacji aplikacji mobilnych |
9 (39-47) | Magdalena Kieruzel, Maciej Szopiński | Więcej |
5. |
Rynek gier wideo i jego uczestnicy |
12 (49-60) | Ewa Krok | Więcej |
6. |
Wybrane aspekty kultury w społeczeństwie informacyjnym |
10 (61-70) | Jolanta Sala, Halina Tańska | Więcej |
7. |
Oczekiwania fanów elektronicznej rozrywki wobec grafiki w grach komputerowych |
15 (71-85) | Agnieszka Szewczyk | Więcej |
8. |
Portale społecznościowe jako element społeczeństwa informacyjnego |
11 (87-97) | Agnieszka Zalewska-Bochenko | Więcej |
9. |
Budowanie zespołu wirtualnego – zasady i wyzwania |
13 (99-111) | Beata Krawczyk-Bryłka | Więcej |
10. |
Towards project communication management patterns(Poszukiwanie definicji wzorca zarządzania komunikacją projektową) |
9 (113-121) | Karolina Muszyńska | Więcej |
11. |
Website usability in the design thinking methodic(Użyteczność serwisu internetowego w metodyce design thinking) |
11 (123-133) | Michał Nowakowski | Więcej |