1. | Drewnowski, A. (2012a). Problematyka przekształceń podmiotowych i własnościowych operatorów regionalnych przewozów pasażerskich w Polsce. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy transportu i logistyki, 713 (16), 7. |
2. | Drewnowski, A. (2012b). Wybrane problemy rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy transportu i logistyki, 739 (17), 9. |
3. | Fiszer, K. (2015). Otwarcia i likwidacje. Połączenia międzynarodowe w 2016 r. Rynek Kolejowy, 12, 54. |
4. | Rabikowski, Ł. (2015). Interregio do likwidacji. Retrieved from: http://radioszczecin.pl/7,127920,interregio-do-likwidacji (16.01.2016). |
5. | Rydzyński, P. (2015). Integracja taryfowa – klucz do sukcesu w przewozach aglomeracyjnych. Rynek Kolejowy, 12, 62. |
6. | Szymajda, M. (2015a). Modernizacja E65 przekłada się na sukces przewozowy. Retrieved from: http://www.rynekinfrastruktury.pl/wiadomosci/modernizacja-e65-przeklada-sie-nasukces-przewozowy-50714.html (16.01.2016). |
7. | Szymajda, M. (2015b). Pół miliarda na tabor Przewozów Regionalnych. Czy to wystarczy?, Rynek Kolejowy, 11, 42. |
8. | Ustawa z dnia 8 września 2000 r. o komercjalizacji, restrukturyzacji i prywatyzacji przedsiębiorstwa państwowego „Polskie Koleje Państwowe” (Dz.U. nr 84 poz. 948). |
9. | Wronka, J. et al. (2001). Program rozwoju transportu intermodalnego w Polsce do 2015 r., Temat OBE4-1260/2000, OBET, Warszawa–Szczecin. |
10. | Zając, A.P. (2015). Nie tędy droga dla Jastrzębia Zdroju. Retrieved from: http://www.transportpubliczny.pl/wiadomosci/nie-tedy-droga-dla-jastrzebiazdroju-47691.html (16.01.2016). |