Год выпуска: | 2016 |
# | Заголовок | Количество страниц | Авторы | Действия |
---|---|---|---|---|
1. |
The Barriers to and Directions of Cross-Border Cooperation in the Northern Part of the Polish-German Borderland(Bariery i kierunki współpracy transgranicznej w północnej części pogranicza polsko-niemieckiego) |
12 (9-20) | Agnieszka Malkowska | Больше |
2. |
Stand und Perspektiven Ausländischer Direktinvestitionen (ADI) in den Wirtschaften Mittelosteuropas(Stan i perspektywy bezpośrednich inwestycji zagranicznych w Europie Środkowo-Wschodniej) |
13 (21-33) | Harald Zschiedrich | Больше |
3. |
Border Traffic as a Factor in the Development of Border Regions − a Case Study of West Pomeranian Voivodeship(Ruch graniczny jako czynnik rozwoju regionu przygranicznego na przykładzie województwa zachodniopomorskiego) |
11 (37-47) | Arkadiusz Malkowski | Больше |
4. |
The Problems of Competitiveness of Social Economy Entities in Poland(Problemy konkurencyjności podmiotów ekonomii społecznej w Polsce) |
9 (49-57) | Wiesław M. Maziarz | Больше |
5. |
Comparative Analysis of Means for Financial Support of the Common Agricultural Policy in 2007−2013 as in Relation to 2014−2020(Analiza porównawcza instrumentów wsparcia finansowego wspólnej polityki rolnej z lat 2007-2013 w stosunku do lat 2014-2020) |
13 (59-71) | Bartosz Mickiewicz, Robert Jurczak | Больше |
6. |
The European Union Strategy for the Baltic Sea Region and the Level of Competitiveness of the BSR Economies(Strategia Unii Europejskiej dla regionu Morza Bałtyckiego oraz poziomu konkurencyjności gospodarek BSR) |
12 (73-84) | Katarzyna Skrzeszewska | Больше |
7. |
Socially Responsible Business and Management of Contemporary Organization(Społecznie odpowiedzialny biznes w zarządzaniu współczesną organizacją) |
8 (87-94) | Marcin Janowski | Больше |
8. |
The Phenomenon of Greenwashing in Marketing Communication of CSR(Zjawisko greenwashingu w marketingowej komunikacji CSR) |
8 (95-102) | Hubert Kubiak | Больше |
9. |
Zur Abbildung der Nachhaltigkeit im Rechnungswesen – ein Bezugsrahmen und Operationalisierungsvorschläge für den Mittelstand unter einer sich wandelnden Ethik |
11 (103-113) | Gunter Meeh-Bunse, Katja Luer | Больше |
10. |
CSR and Innovativeness of the Organisation(CSR a innowacyjność organizacji) |
10 (115-124) | Katarzyna Szelągowska-Rudzka | Больше |
11. |
Infobrokering: an Ethical Challenge in the Knowledge-Based Economy(Infobrokering: etyczne wyzwanie gospodarki opartej na wiedzy) |
10 (125-134) | Anna Waligórska-Kotfas | Больше |
12. |
Die Gewinnmaximierung aus der Sicht der Ethik |
18 (135-152) | Hermann Witte | Больше |