1. | Dahlstrom, E., Jacqueline, B. (2014). ECAR Study of Undergraduate Students and Information Technology. Research report. Louisville: EDUCAUSE. |
2. | Laurillard, D. (2013). Rethinking university teaching: A conversational framework for the effec¬tive use of learning technologies. London: Routledge. |
3. | Polak, P. (2013). Wykorzystanie mediów informacyjnych przez studentów w wybranych krajach należących i kandydujących do Unii Europejskiej. Nierówności społeczne a wzrost go-spodarczy. 32. Uniwersytet Rzeszowski Katedra Teorii Ekonomii i Stosunków Międzyna-rodowych, 297-309. |
4. | Polak, P. (2015a). Cyfryzacja czytelnictwa książek wśród studentów - badanie międzynarodowe. |
5. | Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 852. Ekonomiczne Problemy Usług, 117, 739-747. |
6. | Polak, P. (2015b). Introduction to Business Information Systems. Warszawa: Szkoła Główna Handlowa. |
7. | Polak, P. (2016). Przejęcie tradycyjnych funkcji komunikacji interpersonalnej przez kanały elek-troniczne. Ekonomiczne Problemy Usług, 122, 103-111. |
8. | SGH (2016). Programy i plany studiów pierwszego i drugiego stopnia w SGH (dotyczy studentów rozpoczynających studia w roku akademickim 201612017). Warszawa: Szkoła Główna Handlowa. |
9. | Venkatesh, V., Rabah, J., Fusaro, M., Couture, A, Varela, W., Alexander, K. (2016). Factors impacting university instructors' and students' perceptions of course effectiveness and |
10. | technology integration in the age of web 2.0. McGill Journal of Education, 51 (1), 533- 562. |
11. | Yourdon, E. (2006). Just enough structured analysis. Pobrane z: http://www.yourdon.com/ jesa/pdf/JESA _ mpmb.pdf (23 .09.2007). |