Год выпуска: | 2018 |
# | Заголовок | Количество страниц | Авторы | Действия |
---|---|---|---|---|
1. |
Wykorzystanie źródeł internetowych do pozyskiwania informacji o usługach turystycznych podczas planowania podróży |
10 (7-16) | Krzysztof Borodako | Больше |
2. |
Media społecznościowe jako determinanta rozwoju usług turystycznych |
9 (17-25) | Liwia Delińska | Больше |
3. |
Rola konsumeryzmu w menedżerskiej reorientacji projakościowej na przykładzie branży usług medycznych |
10 (27-36) | Monika Dobska | Больше |
4. |
Pojęcie sytuacji kryzysowej z punktu widzenia public relations |
8 (37-44) | Marta Gaj, Anna Dorobisz | Больше |
5. |
Wartość i jakość w usługach |
9 (45-53) | Barbara Iwankiewicz-Rak | Больше |
6. |
Rynek usług dla organizatorów i uczestników imprez biegowych |
12 (55-66) | Ewa Kasperska | Больше |
7. |
Manipulacja w procesie dowodzenia |
9 (67-75) | Zdzisław Knecht, Daniel Pałka | Больше |
8. |
Konkurencyjność polskiego transportu drogowego na rynku europejskim |
11 (77-87) | Augustyn Lorenc | Больше |
9. |
Rynek pocztowy – przyczynek do badań z perspektywy zarządzania |
9 (89-97) | Konrad Michalski | Больше |
10. |
Relacje rynku turystycznego z rynkami substytucyjnymi |
10 (99-108) | Aleksander Panasiuk | Больше |
11. |
Koncepcja włączenia Polski i polskich terminali do obsługi ładunków w relacjach Chiny–Europa–Chiny |
12 (109-120) | Józef Perenc | Больше |
12. |
Bezpośrednie inwestycje zagraniczne – kryteria atrakcyjności inwestycyjnej w sektorze usług |
10 (121-130) | Katarzyna Puchalska | Больше |
13. |
Wykorzystanie metody service blueprinting w tworzeniu innowacji usługowych |
9 (131-139) | Anetta Pukas | Больше |
14. |
Service dominant logic – intelektualny przekręt? |
12 (141-152) | Kazimierz Rogoziński | Больше |
15. |
Wspólny bilet kolejowy jako element kształtowania zachowań komunikacyjnych na rynku przewozów pasażerskich |
10 (153-162) | Grażyna Rosa | Больше |
16. |
Miejsce edukacji przyrodniczo-leśnej w sektorze usług na przykładzie działalności Lasów Państwowych |
12 (163-174) | Beata Sadowska, Anna Ankudo-Jankowska, Monika Starosta-Grala | Больше |
17. |
Zarządzanie współpracą transgraniczną w ratownictwie medycznym na podstawie badań własnych |
8 (175-182) | Tomasz Smal, Anna Dorobisz | Больше |
18. |
Społeczno-gospodarcze efekty doskonalenia jakości usług edukacyjnych w szkolnictwie wyższym |
10 (183-192) | Adam Stecyk | Больше |
19. |
Potencjalne możliwości współpracy operatorów wyznaczonych z e-administracją |
10 (193-202) | Anna Stolarczyk, Marek Sylwestrzak | Больше |
20. |
Audit wewnętrzny jako narzędzie doskonalenia systemu zarządzania jakością na Wydziale Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa Akademii Morskiej w Gdyni |
13 (203-215) | Agata Szkiel | Больше |
21. |
Różnice w wielkości wpływów z turystyki międzynarodowej między Polską a innymi krajami europejskimi |
12 (217-228) | Anna Turczak | Больше |
22. |
Zastosowanie metody conjoint w analizie preferencji klientów biur podróży |
18 (229-246) | Elżbieta Wąsowicz-Zaborek | Больше |
23. |
Ocena praktyk zawodowych w opinii studentów jako element doskonalenia jakości kształcenia |
15 (247-261) | Joanna Wierzowiecka | Больше |
24. |
Zachowania widzów jako implikacje dla kształtowania oferty na rynku usług kinowych |
10 (263-272) | Robert Wolny | Больше |