Autoren: |
Krystyna
Buchta
Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie, Filia w Białej Podlaskiej Małgorzata Skiert Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie, Filia w Białej Podlaskiej Maria Anna Turosz Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie, Filia w Białej Podlaskiej |
Schlüsselbegriffe: | nauczyciel uczelnia wychowania fizycznego student kształcenie kompetencje absolwenci |
Veröffentlichungsdatum der gesamten Ausgabe: | 2015 |
Seitenanzahl: | 14 (257-270) |
1. | Antonowicz D. Krawczyk M., Walczak D., Rola marki dyplomu w perspektywie niżu demograficznego w Polsce 2010–2020, „Nauka i Szkolnictwo Wyższe” 2011, nr 1 (37). |
2. | Boguski J., Zarządzanie wiedzą w uczelni wyższej, „Nauka i Szkolnictwo Wyższe” 2013, nr 2 (42). |
3. | Buchta K., Badanie i ocena jakości kształcenia na kierunku wychowanie fizyczne w wybranych akademiach wychowania fizycznego, „Monografie i Opracowania” nr 20, WWFiS w Białej Podlaskiej, Biała Podlaska 2013. |
4. | Buchta K., Bochenek A., Kształcenie nauczycieli wychowania fizycznego w systemie studiów dwustopniowych, „Szkice Humanistyczne” 2012, t. 12, nr 3. |
5. | Buchta K., Rubakhau A., Skiert M., A study of the quality of education as a tool in university crisis management, w: Successful management in crunch time, red. J. Kardas, A. Świrska, Siedlce University of Natural Sciences and Humanities Publishing House, Siedlce 2014. |
6. | Buchta K., The competences of physical education students. Unified versus two-tier university studies, „Polish Journal of Sport and Tourism” 2012, Vol. 19, No. 2. |
7. | Chełmecki B., Kształcenie kadr na potrzeby kultury fizycznej z perspektywy Procesu Bolońskiego, w: Społeczno-edukacyjne oblicza współczesnego sportu i olimpizmu. Wychowanie patriotyczne przez sport, red. J. Nowocień, AWF, Warszawa 2007. |
8. | Chmielecka E., W poszukiwaniu równowagi, „Forum Akademickie” 2011, nr 11, http://forumakademickie.pl/fa/2011/11/. |
9. | Cieśliński R., Trudności w studiach studentów Zamiejscowego Wydziału Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej, „Kultura Fizyczna” 2007, nr 5–6. |
10. | Denek K., W trosce o wyższą jakość akademickiej dydaktyki, „Lider” 2012, art. 1697. |
11. | Grzymała-Moszczyńska J., Kwiecień K., Rataj A., Borzykowski K., Stan wdrożenia modelu nauczania skoncentrowanego na studentach i studentkach na polskich uczelniach wyższych, „Nauka i Szkolnictwo Wyższe” 2013, nr 2 (42). |
12. | Hall H., Badania marketingowe w szkołach wyższych – obszary, techniki, korzyści, w: Marketing w szkole wyższej. Przemiany w orientacji marketingowej, red. G. Nowaczyk, D. Sobolewski, Wyd. Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań 2011. |
13. | Iwankiewicz-Rak B., Wrona S., Jakość kształcenia – czynniki i kryteria oceny, w: Marketingowe zarządzanie szkołą wyższą, red. G. Nowaczyk, P. Lisiecki, Wyd. Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań 2006. |
14. | Jawor A., Szczupaczyński J., Efekty kształcenia jako centralna idea Krajowych Ram Kwalifikacji, „Przegląd Socjologiczny” 2011, nr 4. |
15. | Kochanowski J., Komunikacyjny (polilogiczny) model zarządzania jakością w szkole wyższej, „Nauka i Szkolnictwo Wyższe” 2008, nr 1 (31). |
16. | Marszałek A., Uwarunkowania determinujące funkcjonowanie szkół wyższych w XXI wieku, „Nauka i Szkolnictwo Wyższe” 2010, nr 1–2 (35–36). |
17. | Szabłowski M., Poziom nauczania jako dylemat marketingowy uczelni, w: Marketing szkół wyższych, red. G. Nowaczyk, M. Kolasiński, Wyd. Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań 2004. |