Autoren: |
Anna
Babicka-Wirkus
Akademia Pomorska w Słupsku Lucie Bucharová Bucharová Dolnośląska Szkoła Wyższa |
Schlüsselbegriffe: | doktorat naukowy doktorat profesjonalny doktorat wdrożeniowy transformatywny praktyk |
Veröffentlichungsdatum der gesamten Ausgabe: | 2018 |
Seitenanzahl: | 11 (43-53) |
1. | Blessinger, P. (2016). The shifting landscape of doctoral education. University World |
2. | News. Pobrano z: http://www.universityworldnews.com/article.php?story=20161004145514435 |
3. | (2.04.2017). |
4. | Blessinger, P., Stockley, D. (2016). Innovative Approaches in Doctoral Education: An Introduction |
5. | to Emerging Directions in Doctoral Education. W: P. Blessinger, D. Stockley |
6. | (red.), Emerging Directions in Doctoral Education (s. 3–20). United Kingdom–North |
7. | America–Japan–India–Malaysia–China: Emerald. |
8. | Czerepaniak-Walczak, M. (2017). Doktoranci i studia doktoranckie – powody i tendencje |
9. | zmian obrazu w kolorze sepii w inkrustowanej ramie [niepublikowany mps]. |
10. | Doktoraty wdrożeniowe przyjęte przez Radę Ministrów (2017). Pobrano z: http://www. |
11. | nauka.gov.pl/aktualnosci-ministerstwo/doktoraty-wdrozeniowe-przyjete-przez-radeministrow. |
12. | html (3.02.2017). |
13. | EDiTE. (2015). Pobrano z: http://www.edite.eu/ (2.04.2017). |
14. | Furedi, F. (2017). What’s Happened to the University? A sociological explanation of its infantilisation. |
15. | London–New York: Routledge. |
16. | International Standard Classification of Education ISCED 2011. (2011). Pobrano z: http:// |
17. | www.uis.unesco.org/Education/Documents/isced-2011-en.pdf (6.04.2017). |
18. | Klus-Stańska, D. (2013). „Pisać każdy może…” – Pytania o możliwości uszczelniania procedur |
19. | awansu przed przeciekami pozornych prac naukowych. Rocznik Pedagogiczny, 36, |
20. | 57–68. |
21. | Kościelniak, C. (2013). Publiczne role współczesnego uniwersytetu: między zobowiązaniami |
22. | kulturowymi a ekonomicznymi. Humanities and Social Science, 20, 47–62. |
23. | Kwiek, M. (2010). Transformacje uniwersytetu. Zmiany instytucjonalne i ewolucje polityki |
24. | edukacyjnej w Europie. Poznań: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. |
25. | Kwiek, M. (2015). Uniwersytet w dobie przemian. Instytucje i kadra akademicka w warunkach |
26. | rosnącej konkurencji. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. |
27. | Melosik, Z. (2009). Uniwersytet i społeczeństwo. Dyskurs wolności, wiedzy i władzy. Kraków: |
28. | Oficyna Wydawnicza Impuls. |
29. | NIK o kształceniu na studiach doktoranckich. (2016). Pobrano z: https://www.nik.gov.pl/aktualnosci/ |
30. | nik-o-ksztalceniu-na-studiach-doktoranckich.html (19.12.2016). |
31. | Nowak, P. (2014). Hodowanie troglodytów. Uwagi o szkolnictwie wyższym i kulturze umysłowej |
32. | człowieka współczesnego. Warszawa: Fundacja Augusta Hrabiego Cieszkowskiego. |
33. | Piotr Dardziński prezentuje koncepcję doktoratów wdrożeniowych. (2016). Pobrano z: http:// |
34. | www.nauka.gov.pl/aktualnosci-ministerstwo/piotr-dardzinski-prezentuje-koncepcjedoktoratow- |
35. | wdrozeniowych.html (2.02.2017). |
36. | Polska Rama Kwalifikacji. (2016). Pobrano z: http://www.kwalifikacje.edu.pl/images/download/ |
37. | Publikacje/PRK_z_linkami_internet_0411.pdf (23.02.2017). |
38. | Projekt ustawy. (2017). Pobrano z: http://orka.sejm.gov.pl/opinie8.nsf/nazwa/spr_1287/$file/ |
39. | spr_1287.pdf (6.04.2017). |
40. | Radwan, A. (red.). (2017). Plus ratio quam vis consuetudinis. Reforma nauki i akademii |
41. | w Ustawie 2.0. Projekt założeń do ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym. Kraków: Oficyna |
42. | Allerhanda. |
43. | Review of Professional Doctorates. National Qualifications Authority of Ireland. (October |
44. | 2006). Pobrano z: European University Association, http://www.eua.be/eua/jsp/en/ |
45. | upload/Review%20of%20Professional%20Doctorates_Ireland2006.1164040107604.pdf |
46. | Soley, L.C. (1995). Leasing the Ivory Tower. The Corporate Takeover of Academia. Boston: |
47. | South and Pr. |
48. | Stec, P. (2016). Jaki uniwersytet? Kronos, 4, 250–269. |
49. | Suchecka, J. (2017). Rektor UW o reformie Gowina: Uniwersytet nie może być sprowadzany do poziomu |
50. | urzędu. Pobrano z: http://wyborcza.pl/7,75398,21586028,rektor-uw-o-reformie-gowina- |
51. | uniwersytet-nie-moze-byc-sprowadzany.html (6.04.2017). |
52. | Szkoły Wyższe i ich finanse w 2012 roku. (2013). GUS, Warszawa. http://stat.gov.pl/obszary- |
53. | tematyczne/edukacja/edukacja/szkoly-wyzsze-i-ich-finanse-w-2012-r-,2,9.html |
54. | (4.04.2017). |
55. | Szkoły Wyższe i ich finanse w 2015 roku. (2016). GUS, Warszawa. Pobrano z: http://stat.gov. |
56. | pl/obszary-tematyczne/edukacja/edukacja/szkoly-wyzsze-i-ich-finanse-w-2015-r-,2,12. |
57. | html (4.04.2017). |
58. | Thieme, J.K. (2009). Szkolnictwo wyższe. Wyzwania XXI wieku. Polska, Europa, USA. Warszawa: |
59. | Wydawnictwo Difin. |
60. | Ustawa z dnia 14 marca 2003 r. o stopniach naukowych i tytule naukowym oraz o stopniach |
61. | i tytule w zakresie sztuki. Dz. U. 2003, nr 65, poz. 595. |