Studia i Prace WNEiZ US

Ранее: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Studia i Prace WNEiZ

ISSN: 2080-4881     eISSN: 2300-4096    OAI    DOI: 10.18276/sip
CC BY-SA   Open Access   CEEOL

Год выпуска:2015

Содержание / Статьи

# Заголовок Количество страниц Авторы Действия
1.

ROZWAŻANIA O WSPÓŁCZESNYCH PROBLEMACH MARKETINGU

13 (11-23) Władysław Mantura Больше
2.

RUTYNY WSPÓŁTWORZENIA WARTOŚCI Z KLIENTEM – KONCEPTUALIZACJA I POMIAR

12 (25-36) Justyna Laskowska-Witek, Maciej Mitręga Больше
3.

WPŁYW INNOWACJI NA KREOWANIE WARTOŚCI DLA KLIENTA

12 (37-48) Sebastian Zupok Больше
4.

ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM W PRZEDSIĘBIORSTWIE W KONTEKŚCIE ROZWOJU KLASY KREATYWNEJ

12 (49-60) Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska Больше
5.

MOTYWACJA PRACOWNIKÓW A SATYSFAKCJA KLIENTÓW. UJĘCIE EMPIRYCZNE Z PERSPEKTYWY DWÓCH SEKTORÓW GOSPODARCZYCH

14 (61-74) Marcin Gąsior Больше
6.

POMIAR EFEKTYWNOŚCI KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W PRAKTYCE PRZEDSIĘBIORSTW – WYBRANE PROBLEMY

14 (75-88) Małgorzata Karpińska-Krakowiak Больше
7.

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA PRZEDSIĘBIORSTW HANDLU DETALICZNEGO PROWADZĄCYCH SPRZEDAŻ WIELOKANAŁOWĄ

10 (89-98) Marek Drzazga Больше
8.

WSPÓŁPRACA W OBSZARZE ZARZĄDZANIA MARKĄ W KONTEKŚCIE GLOBALIZACJI

14 (99-112) Magdalena Grębosz, Jacek Otto Больше
9.

FUNKCJONALNOŚĆ NARZĘDZI GOOGLE W SEARCH ENGINE MARKETINGU

14 (113-126) Krzysztof Hauke Больше
10.

MODELE PLS-PM I ICH ZASTOSOWANIA W PREDYKCJI I WYJAŚNIANIU ZJAWISK EKONOMICZNYCH

12 (127-138) Adam Sagan Больше
11.

KONSUMPCJA KOLABORATYWNA – WYZWANIA POMIAROWE I MENEDŻERSKIE W KONTEKŚCIE TZW. RIDE SHARING

12 (139-150) Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga Больше
12.

ŹRÓDŁA SUKCESU RYNKOWEGO – MODEL TEORETYCZNY I WERYFIKACJA EMPIRYCZNA

14 (153-166) Robert Kozielski Больше
13.

ROLA PARTNERSTW BIZNES – NAUKA W PROCESIE TRANSFERU TECHNOLOGII

14 (167-180) Honorata Howaniec, Olga Okrzesik Больше
14.

CD NIWA JAKO PLATFORMA WSPÓŁPRACY BIZNESU I NAUKI

14 (181-194) Krystyna Dziubich, Henryk Krawczyk, Beata Krawczyk-Bryłka Больше
15.

BUDOWANIE ZAUFANIA ORGANIZACYJNEGO W PRZEDSIĘBIORSTWIE

12 (195-206) Barbara Józefowicz Больше
16.

MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM JAKO PROCES DOSKONALENIA BIZNESU

14 (207-220) Stanisław Kaczmarczyk Больше
17.

MARKETING ZINTEGROWANY W SIECIACH ORGANIZACYJNYCH

14 (221-234) Stanisław Skowron Больше
18.

KREACJA I TRANSFER WIEDZY W SIECIACH ORGANIZACJI USŁUG PROFESJONALNYCH

14 (235-248) Sławomir Smyczek Больше
19.

MIEJSCE ZARZĄDZANIA RELACJAMI Z KLIENTAMI (CRM) W ZARZĄDZANIU DZIAŁALNOŚCIĄ MARKETINGOWĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE

12 (249-260) Agnieszka Bojanowska Больше
20.

ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM W RELACJI Z KLIENTAMI FIRM UBEZPIECZENIOWYCH W KONTEKŚCIE KONCEPCJI POSTRZEGANEJ SPRAWIEDLIWOŚCI

12 (261-272) Malwina Berger, Maciej Mitręga Больше
21.

PERCEPCJA JAKOŚCI USŁUG ZDROWOTNYCH W UJĘCIU RELACYJNYM

12 (273-284) Grzegorz Zieliński Больше
22.

MORFOLOGIA WIĘZI RELACYJNYCH W INSTYTUCJACH SŁUŻBY ZDROWIA

14 (285-298) Ewa Nowakowska Больше
23.

GRYWALIZACJA W ZARZĄDZANIU RELACJAMI Z KLIENTAMI W USŁUGACH SPORTOWO-REKREACYJNYCH

14 (299-312) Agnieszka Widawska-Stanisz Больше
24.

TARGI GOSPODARCZE W DOBIE MARKETINGU DOŚWIADCZEŃ

14 (313-326) Anita Proszowska Больше
25.

WYKORZYSTANIE NOWYCH TECHNOLOGII W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ OŚRODKÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W POLSCE

12 (327-338) Aleksandra Całka Больше
26.

INBOUND MARKETING W BUDOWANIU WIZERUNKU MARKI W SIECI. STUDIUM PRZYPADKU

14 (339-352) Beata Tarczydło Больше
27.

ROZWÓJ I ZNACZENIE MARKI WŁASNEJ

14 (353-366) Magdalena Kowalska Больше
28.

MODELE SEM W BADANIACH MOTYWACJI PRACOWNIKÓW

14 (367-380) Łukasz Skowron Больше
29.

INSTRUMENTY MARKETINGU PERSONALNEGO W PRZEDSIĘBIORSTWACH PRODUKCYJNYCH I USŁUGOWYCH

12 (381-392) Mariola Grzybowska-Brzezińska Больше
30.

KONCEPCJA WARTOŚCI W RELACJACH PRACOWNIK – ORGANIZACJA

14 (393-406) Edyta Rudawska Больше
31.

ROLA MARKETINGU MOBILNEGO W ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTWA

14 (407-420) Ewa Frąckiewicz Больше
32.

STRATEGIE MARKETINGOWE POLSKICH MAREK MODOWYCH W KONTEKŚCIE EKSPANSJI NA RYNKI ZAGRANICZNE

14 (421-434) Barbara Mróz-Gorgoń Больше
33.

DZIAŁANIA OFERENTÓW PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH (NIE)OCZEKIWANE PRZEZ NABYWCÓW

12 (435-446) Agnieszka Izabela Baruk Больше
34.

POSTRZEGANIE WYBRANYCH ELEMENTÓW MARKETINGOWEJ JAKOŚCI PRODUKTÓW REGIONALNYCH I TRADYCYJNYCH

12 (447-458) Anna Iwanicka Больше
35.

KONSUMENT MULTIKANAŁOWY – PRZYCZYNY I IMPLIKACJE ZJAWISKA

12 (459-470) Marcin Lipowski Больше
36.

EFEKT ROPO W PROCESIE ZAKUPOWYM MŁODYCH KONSUMENTÓW

12 (471-482) Agnieszka Panek, Joanna Wyrwisz Больше
37.

RECENZJA Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal, Zarządzanie marketingiem, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2014

4 (485-488) Edyta Rudawska Больше