Studia i Prace WNEiZ US

Ранее: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Studia i Prace WNEiZ

ISSN: 2450-7733    OAI    DOI: 10.18276/sip
CC BY-SA   Open Access   CEEOL

Год выпуска:2018
Получить целое число

Содержание / Статьи

# Заголовок Количество страниц Авторы Действия
1.

Marketing online następcą marketingu tradycyjnego

12 (9-20) Karolina Beyer Больше
2.

Zarządzanie jakością procesu obsługi jako czynnik kształtujący zachowania konsumenckie na rynku B2B

12 (21-32) Małgorzata Adamska Больше
3.

Specyfika przedsiębiorstw rodzinnych w Polsce

12 (33-44) Mariola Dźwigoł-Barosz Больше
4.

Kobieta przedsiębiorca – charakterystyka stylu zarządzania

9 (45-53) Justyna Kaźmierczak, Artur Łabuz Больше
5.

Rozwój rynku aniołów biznesu w Polsce – wybrane aspekty

11 (55-65) Aleksandra Kieres Больше
6.

Wykorzystanie modelu otwartych innowacji na przykładzie współpracy ze start-upami

10 (67-76) Katarzyna Kozioł-Nadolna Больше
7.

Dylematy pracodawcy i pracobiorcy. Czy model matematyczny jest wystarczający?

13 (77-89) Martyna Maciejewska-Przyłucka, Anna Maria Suchocka Больше
8.

Zarządzanie i nadzór nad firmą rodzinną w kontekście teorii agencji i służebności

11 (91-101) Malwina Szczepkowska Больше
9.

Ład korporacyjny a innowacyjność podmiotów gospodarczych

10 (103-112) Roman Tylżanowski, Wojciech Leoński Больше
10.

Zarządzanie różnorodnością w kształtowaniu efektywności finansowej organizacji

10 (115-124) Anna Wieczorek-Szymańska Больше
11.

Wpływ form motywowania na pobudzanie zaangażowania pracowników – studium przypadku

13 (125-137) Justyna Kaźmierczak Больше
12.

Dynamika zmian publicznych zasobów mieszkaniowych na przykładzie Olsztyna

12 (139-150) Waldemar Kozłowski Больше
13.

Innowacyjność Polski w latach 2011–2015. Znaczenie i bariery

11 (151-161) Milena Krymowska Больше
14.

Otwartość innowacyjna polskich podmiotów typu start-up. Wyniki badań pilotażowych

12 (163-174) Dorota Roszkowska Больше