Год выпуска: | 2019 |
# | Заголовок | Количество страниц | Авторы | Действия |
---|---|---|---|---|
1. |
The assessment of effectiveness of form of professional activisation in Poland with respect to voivodeships(Ocena skuteczności form aktywizacji zawodowej w Polsce według województw) |
11 (11-21) | Beata Bieszk-Stolorz, Krzysztof Dmytrów | Больше |
2. |
Przejmowanie korzyści sieciowych na platformach wielostronnych |
9 (23-31) | Dawid Boruciński | Больше |
3. |
Problem starzenia się społeczeństwa polskiego i japońskiego a różnice kulturowe |
10 (33-42) | Marek Krasiński | Больше |
4. |
Crowdfunding in the collaborative economy(Crowdfunding w gospodarce współpracy) |
11 (43-53) | Ewa Krok | Больше |
5. |
Asymmetries in mirror data on Polish intra-Community supplies – changes over time(Asymetria danych lustrzanych dotyczących polskich dostaw wewnątrzwspólnotowych – zmiany w czasie) |
11 (55-65) | Iwona Markowicz, Paweł Baran | Больше |
6. |
The ANOVA method as a popular research tool(Metoda ANOVA jako popularne narzędzie badawcze) |
11 (67-77) | Michał Nowakowski | Больше |
7. |
Polityka innowacyjna w Polsce – wykorzystanie ulg podatkowych |
10 (79-88) | Joanna Stryjek | Больше |
8. |
Umowa franczyzy a umowy dotyczące praw własności intelektualnej |
10 (88-97) | Monika Szymura | Больше |
9. |
Koniunktura gospodarcza na poziomie mezo i makro a aktywność innowacyjna przedsiębiorstw przemysłowych w Polsce w latach 2008–2017 |
12 (99-110) | Arkadiusz Świadek | Больше |
10. |
Social financing – capital for projects of the example of crowdfunding platforms in Poland(Finansowanie społecznościowe – kapitał dla projektów na przykładzie platform crowdfundingowych w Polsce) |
15 (111-125) | Agnieszka Szewczyk | Больше |
11. |
Ujęcie modelowe dojrzałości i poziomu ryzyka w procesie innowacji produktu |
14 (129-142) | Piotr Bartkowiak, Ireneusz P. Rutkowski, Anna Bartkowiak | Больше |
12. |
Kryteria oceny jakości w procesie obsługi pasażerów komunikacji zbiorowej w wybranych organizacjach transportu miejskiego |
10 (143-152) | Małgorzata Chojnacka | Больше |
13. |
Źródła pozyskiwania innowacji a strategie innowacyjne przedsiębiorstw |
10 (153-162) | Zbigniew Chyba, Justyna Kacprzak | Больше |
14. |
Innowacyjne firmy typu start-up jako przedmiot badań z zakresu nowej sieciowej gospodarki. Klasyfikacja problemów analizy |
12 (163-174) | Agnieszka Domańska | Больше |
15. |
Cyfryzacja jako innowacyjna perspektywa rozwoju Polski na tle Unii Europejskiej |
9 (175-183) | Agnieszka Goździewska-Nowicka, Tomasz Janicki, Wojciech Popławski | Больше |
16. |
Proces przedsiębiorczego odkrywania jako formuła wspierania innowacji w przedsiębiorstwie – studium województwa małopolskiego |
10 (185-194) | Zofia Gródek-Szostak | Больше |
17. |
Postawy menedżerskie a skuteczne podejmowanie decyzji w warunkach niepewności |
10 (195-204) | Magdalena Kotnis | Больше |
18. |
Ryzyko kooperacji międzyorganizacyjnej – ujęcie probabilistyczne |
9 (205-213) | Bartosz Marcinkowski | Больше |
19. |
Wybrane aspekty rozwoju przedsiębiorczości Ormian w Polsce |
12 (215-226) | Gor Martirosyan | Больше |
20. |
Strategie innowacyjne we współczesnych organizacjach |
11 (227-237) | Krzysztof Romanowski, Aleksandra Świeboda | Больше |
21. |
Insight we wdrażaniu innowacji |
10 (239-248) | Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Tomczyk | Больше |
22. |
Korzyści ze współpracy między jednostkami ze sfery nauki i biznesu – przegląd literatury |
10 (249-258) | Marek Tomaszewski | Больше |
23. |
Ocena kreatywności innowatorów |
11 (259-269) | Kamila Tomczak-Horyń, Ryszard Knosala | Больше |
24. |
Istota i znaczenie kreatywności dla studentów kierunku zarządzanie |
10 (271-280) | Joanna Ziomek, Michał Trziszka, Roman Tylżanowski | Больше |
25. |
Value management in a networked environment(Zarządzanie wartością w środowisku sieciowym) |
10 (281-290) | Bogusława Ziółkowska | Больше |