Authors: |
Wioletta
Łubkowska
Faculty of Physical Culture and Health Promotion, University of Szczecin, Szczecin Małgorzata Paczyńska-Jędrycka Faculty of Physical Culture and Health Promotion, University of Szczecin, Szczecin |
Keywords: | games and activities leisure time animation non-formal education recreation social competence |
Whole issue publication date: | 2016 |
Page range: | 7 (109-115) |
1. | Boguszewski, R. (2015). Komunikat z badań CBOS ze stycznia 2015 r. “Aktywności i doświadczenia Polaków w 2014 r.” Warszawa: Fundacja CBOS, http://www.cbos.pl/SPISKOM.POL/2015/K_012_15.PDF (29.12.2015). |
2. | Borys, T. (2010). Dekada edukacji dla zrónoważonego rozwoju – polskie wyzwania. Problemy Ekorozwoju. Problems of Sustainable Development, 5 (1), 59–70. |
3. | Eider, P., Paczyńska-Jędrycka, M., Krupecki, K. (2014). Innowacyjność w promocji miasta Poznania szansą jego rozwoju. Handel wewnętrzny, 5 (352), 25–36. |
4. | Fatyga, B. (2005). Edukacja nieformalna w Polsce: Historia i formy współczesne. In: Doświadczać uczenia (pp. 19–24). Warszawa: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, http://www.frse.org.pl/sites/frse.org.pl/files/doswiadczac_uczenia_materialy_ pokonferencyjne_pdf_90786.pdf (28.12.2015). |
5. | Gradivšar B. (2010). Different Methods of Work in the Museum (on case of Alpine Dairy Museum in Stara Fužina. In: Encountering, Experiencing and Exploring Nature in Education (pp. 236–239). Center šolskih in obšolskih dejavnosti, Ljubljana,: http://www. csod.si/uploads/file/Mednarodna%20konferenca/Zbornik%202010_4.pdf (26.01.2016). |
6. | Kurzępa, J. (2005). O potrzebie komplementarności w edukacji formalnej i nieformalnej: aplikacje teoretyczno-praktyczne. In: Doświadczać uczenia (pp. 45–50). Warszawa: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, http://www.frse.org.pl/sites/frse.org.pl/ files/doswiadczac_uczenia_materialy_pokonferencyjne_pdf_90786.pdf (28.12.2015). |
7. | Litwicka, P. (2011). Metodyka i technika pracy animatora czasu wolnego. Kraków: Wydawnictwo Proksenia. |
8. | Łubkowska, W., Eider, J. (2014). Kapitał ludzki województwa zachodniopomorskiego w procesach rozwoju innowacyjnego regionu. Handel Wewnętrzny, 5 (352), 107–122. |
9. | Nadobnik, J., Łubkowska, W. (2014). Wykorzystanie nowoczesnych technologii w wybranych grach i zabawach rekreacyjnych. Studia Peregietica, 2 (12), 165–174. |
10. | Ostaszewski, K. (2007). Zapobieganie używaniu substancji psychoaktywnych. In: B. Woynarowska (ed.), Edukacja zdrowotna (pp. 487– 521). Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. |
11. | Paczyńska-Jędrycka, M., Frąckowiak, P., Łubkowska, W. (2014). Leisure Time animation in the context of rehabilitation of juveniles in youth detention centres/correctional facilities. Central European Journal of Sport Sciences and Medicine, 8 (4), 115–122. |
12. | Paczyńska-Jędrycka, M., Eider, P. (2015). Innowacyjność w animacji czasu wolnego szansą rozwoju wybranych destynacji turystycznych. Handel Wewnętrzny, 6, 281–291. |
13. | Paczyńska-Jędrycka, M., Łubkowska, W., Jońca, M. (2015). Shaping social competences and social capital in children and adolescents by means of non-formal education methods and techniques. Szczecin Univeristy Scientific Journal No. 872. Service Management, 15 (1), 67–75. |
14. | Podręcznik dobrych praktyk, http://nieformalna.com.pl/wp-content/uploads/2014/01/Podr%C4%99cznik-Dobrych-Praktyk-PL.pdf (28.12.2015). |
15. | Siwiński, W. (2006). Empiryczne badania społeczne w dziedzinie turystyki i rekreacji (zarys metodologii badań naukowych). Poznań: PSNARiT. |
16. | Szafranowicz-Małozięć, R. (2015). Podręcznik pilota wycieczek. Warsztat praktyczny. Warszawa: Wydawnictwo Kadry Turystyki. |
17. | Szmidt, K.J. (2013). Trening kreatywności. Podręcznik dla pedagogów, psychologów i trenerów grupowych. Gliwice: Helion. |
18. | Wrona, K. (2013). Grywalizacja i gry oraz ich potencjał do wykorzystania w strategiach marketingowych. Marketing i Rynek, 10, 25–31. |