1. | Badania dotyczące wykorzystania części zamiennych w naprawach blacharsko-lakierniczych.(2010) Przemysłowy Instytut Motoryzacji, Warszawa.s 15. |
2. | Creutzig J. (2003a) EG-Gruppenfreistellungs-Verordnung (GVO) für den Kraftfahrzeugsektor. Verlag Recht und Wirtschaft GmbH, Heidelberg-Berlin s.33. |
3. | Creutzig J. (2002 b)Was ist neu, was bleibt? Ein Vergleich zwischen der Kfz GVO 1475/95 und der Kfz-GVO 1400/2002 . W: Dies (Hrsg.), GVO 2002. Ottobrunn.s.15. |
4. | Lewicki W, (2010a). Ekonomiczne i Organizacyjne skutki wyłączeń sektorowych na rynku motoryzacyjnym w Polsce. Print Group, Szczecin.s.66. |
5. | Lewicki W. (2013b).,Wpływ poszczególnych kategorii części zamiennych na koszty napraw eksploatacyjnych samochodów osobowych w Polsce. Seminarium koszty i ceny w transporcie Aspekty teoretyczne i praktyczne, Uniwersytet Szczeciński, Szczecin.s.16. |
6. | Lewicki W. (2014c)., Dostępność poszczególnych kategorii części zamiennych jako determinant wzrostu przestępczości ubezpieczeniowej studium przypadku- oc szkoda majątkowa na mieniu. Konferencja Przestępczość Ubezpieczeniowa, Szczecin. s.56-57. |
7. | Lewicki W. (2014d)Prawne, techniczne, ekonomiczne aspekty wprowadzenia wyłączeń sektorowych na rynku motoryzacyjnym w Polsce- studium przypadku problematyka części zamiennych. Konferencja Naukowo-Techniczna "Logistyka - Systemy Transportowe - Bezpieczeństwo w Transporcie - LogiTrans 2014. Szczyrk, 7-10 kwietnia s.80. |
8. | Lewicki W. (2014e) Istota zmian w sektorze napraw samochodów osobowych po wprowadzeniu wyłączeń sektorowych na rynku motoryzacyjnym w polsce- nowy charakter części zamiennych. IV Międzynarodowa Konferencja Naukowa "TRANSPORT 2014" Nowe rozwiązania techniczne, organizacyjne i ekonomiczne w transporcie" Kazimierz Dolny 5–7 maja s.120. |
9. | Raport o stanie sektora ubezpieczeń po III kwartale 2014 r. (2014).KNF Warszawa.s.9. |
10. | Rozporządzenie Komisji (UE) NR 461/2010 z dnia 27 maja 2010 r. w sprawie stosowania art. 101 ust. 3 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do kategorii porozumień wertykalnych i praktyk uzgodnionych w sektorze pojazdów silnikowych. Dz.U.L.129/52 z dnia 28 maja (2010) r.s.2-4. |
11. | Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 października (2010) r. w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję Dz.U. 2010 nr 198 poz. 1315, s.3-5. |