Autoren: |
Mirosława
Szark-Eckardt
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy Beata Augustyńska Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Collegium Medicum w Bydgoszczy Wioletta Łubkowska Uniwersytet Szczeciński Maria Alicja Nowak Uniwersytet Szczeciński |
Schlüsselbegriffe: | motywy wyboru studiów satysfakcja ze studiów plany zawodowe |
Veröffentlichungsdatum der gesamten Ausgabe: | 2017 |
Seitenanzahl: | 11 (101-111) |
Klasyfikacja JEL: | I23 I25 O15 |
1. | Buchta, K., Skiert, M. (2008). Assessment of Professional Qualifications and Educational Plans by Tourism and Recreation Graduates. Polish Journal of Sport and Tourism, 15, 69–76. |
2. | Buchta. K., Skiert. M. (2009). Expectations of Tourism and Recreation Students towards the Course of Education. Polish Journal of Sport and Tourism, 16, 251–260. |
3. | Depta, H., Półturzycki, J. (red.) (2004). Studenci a uniwersytet. Badania nad wyborem studiów i funkcjami uczelni. Toruń: Wyd. Adam Marszałek. |
4. | Gołembski, G. (2009). Kompendium wiedzy o turystyce. Warszawa: PWN. |
5. | Haczek, A., Kłos, A. (2012). Znaczenie postaw przedsiębiorczych przy wyborze kierunku studiów i planowaniu kariery zawodowej studentów ochrony środowiska oraz turystyki i rekreacji Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Przedsiębiorczość – Edukacja, 8, 96–115. |
6. | Hibszer, A., Tracz, M., Hibszer, B. (2012). Diagnoza motywów wyboru studiów geograficznych w Polsce – ujęcie regionalne. Prace Komisji Edukacji Geograficznej, 2, 75–97. |
7. | Krajewska-Smardz, A., Fedyk, W., Olearnik, J. (2014). Relacje uczelni o profilu turystycznym z podmiotami sektora turystyki. Rozprawy Naukowe AWF we Wrocławiu, 46, 51–60. |
8. | Łubkowska, W. (2014). Pedagogika obozów letnich w programach kształcenia studentów kierunku wychowanie fizyczne oraz turystyka i rekreacja – realizowanych na Wydziale Kultury Fizycznej i Promocji Zdrowia Uniwersytetu Szczecińskiego. Aktywność Ruchowa Ludzi w Różnym Wieku, 21–24 (1–4), 21–30. |
9. | Łubkowska, W., Eider, J. (2014). Uczelnie wyższe Szczecina jako potencjał regionu w aspekcie kształtowania innowacyjności. Handel Wewnętrzny, 5 (352), 123–137. |
10. | Łubkowska, W., Tarnowski, M. (2015). Wykorzystanie parków linowych w edukacji jako formy kształtowania kompetencji społecznych studentów kierunku turystyka i rekreacja. The Wroclaw School of Banking Research Journal, 5 (6), 775–786. |
11. | Meyer, B. (2008). Gospodarka turystyczna i przemysł turystyczny. W: A. Panasiuk (red.), Gospodarka turystyczna (s. 13– 33). Warszawa: PWN. |
12. | Olszewska-Matz, A., Siwiński, W. (1987). Wpływ motywów wyboru zawodu i szkoły na wyniki procesu dydaktycznego (na przykładzie Wydziału Turystyki i Rekreacji AWF w Poznaniu). Roczniki Naukowe AWF w Poznaniu, 36, 307–311. |
13. | Paczyńska-Jędrycka, M., Łubkowska, W., Jońca, M. (2015). Shaping Social Competences and Social Capital in Children and Adolescents by Means of Non-formal Education Methods and Techniques. Scientific Journal of University of Szczecin ‘Service Management’, 15 (1), 67–75. DOI: 10.18276/smt.2015.15-08. |
14. | Panasiuk, A. (2008). Kadry w gospodarce turystycznej. Szczecin: Wyd. Naukowe US. |
15. | Panasiuk, A. (2014). Rynek turystyczny: studium strukturalne. Warszawa: Difin. |
16. | Pasek, M., Dróżdż, R. (2014). Postawy względem turystyki w świetle wybranych uwarunkowań osobniczych i środowiskowych [Tourism Attitudes in Students in Light of Some Personal and Environmental Prerequisites]. W: R. Dróżdż, J. Olszewski (red.), Turystyka: nowe trendy (s. 132–166). T. 3. Sopot: Europejska Szkoła Wyższa. |
17. | Radzińska, M., Nowak, L., Nowak, M.A. (2016a). Motives for Commencing Studies and Expecta tions Concerning |
18. | Professional Competence in Students Who Practice, Used to Prac tice or Have Never Practiced Sport. Central European Journal of Sport Sciences and Medicine, 13 (1), 37–45. DOI: 10.182 76/cej.2016.1-04. |
19. | Radzińska, M., Nowak, L., Nowak, M.A. (2016b). Satysfakcja z wyboru studiów a zamierzenia zawodowe studentów wychowania fizycznego. Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie Kultura Fizyczna, XV (2), 109–124. DOI: 10.16926/kf.2016.15.15. |
20. | Sawińska, A. (2014). Seniorzy i preseniorzy jako perspektywiczny podmiot rynku turystycznego i rekreacyjnego. Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 46, 171–177. |
21. | Seweryn, R. (2015). Wkład turystyki w tworzenie miejsc pracy w Polsce na tle wybranych krajów Unii Europejskiej po 1989 roku. Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy, 41 (1), 390–399. |
22. | Sitarska, B., Janowski, K., Droba, R. (red.) (2009). Wiedza, umiejętności, postawy, a jakość kształcenia w szkole wyższej. Siedlce: Wyd. Akademii Siedleckiej. |
23. | Surówka-Fenczyn, I. (1992). Motywy wyboru kierunków kształcenia u studentów turystyki i rekreacji. Folia Turistica, 3, 95–101. |
24. | Szark-Eckardt, M., Perzyńska, A., Żukowska, H., Zegarski, T. (2015). Physical Activity and Other Lifestyle Measures of Medical Students. Health and Wellness, 1, 281–294. |
25. | Travel & Tourism Economic Impact 2014 (2014). London: World Travel & Tourism Coun-cil. |
26. | Ziółkowski, R. (2013). Analiza potrzeb zatrudnienia w sektorze turystycznym w regionie Polski północno-wschodniej. |
27. | Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 785, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 4 (24), 159–175. |