Год выпуска: | 2015 |
# | Заголовок | Количество страниц | Авторы | Действия |
---|---|---|---|---|
1. |
Przełamanie stereotypizacji konsumentów-seniorów a implikacje dla marketingu |
14 (11-24) | Sylwia Badowska, Anna Rogala | Больше |
2. |
Mobilność, interaktywność i zaangażowanie użytkowników jako wyzwania współczesnej komunikacji w biznesi |
14 (25-38) | Ewa Badzińska | Больше |
3. |
Prosumpcja jako trend konsumencki w opiniach potencjalnych prosumentów |
14 (39-52) | Agnieszka Izabela Baruk, Anna Iwanicka | Больше |
4. |
Satysfakcja i lojalność członkowska w kształtowaniu wizerunku klastra |
14 (53-66) | Bogusław Bembenek | Больше |
5. |
Analiza postaw internautów wobec marki w mediach społecznościowych |
14 (67-80) | Magdalena Brzozowska-Woś | Больше |
6. |
Satysfakcja klientów jako źródło sukcesu organizacji – studium przypadku |
12 (81-92) | Ewa Badzińska, Edyta Gołąb-Andrzejak | Больше |
7. |
Nowe trendy w marketingu w odbiorze młodych konsumentów na przykładzie wybranej grupy studentów |
12 (93-104) | Anna Niedzielska | Больше |
8. |
Komunikacja w koncepcji marketingu 3.0 przez pryzmat sektora MSP w świetle badania własnego |
10 (105-114) | Joanna Pikuła-Małachowska | Больше |
9. |
Wykorzystanie systemów CRM w marketingu miast – stan i perspektywy |
14 (115-128) | Anetta Pukas | Больше |
10. |
Czynniki dyssatysfakcji z usług fryzjerskich |
12 (129-140) | Monika Ratajczyk | Больше |
11. |
Zastosowanie koncepcji Customer Engagement w branży odzieżowej |
14 (141-154) | Katarzyna Rupik | Больше |
12. |
Implementing the Consumer-Based Brand Equity Scale for Beer Brands – A Tyskie and Żywiec Case Study(Zastosowanie skali do pomiaru postrzeganego przez konsumenta kapitału marek względem marek piwa – studium przypadku Tyskie i Żywiec) |
10 (155-164) | Przemysław Łukasik, Bruno Schivinski | Больше |
13. |
Wykorzystanie social media w zarządzaniu wizerunkiem marki w sytuacji kryzysowej |
12 (165-176) | Kinga Stopczyńska | Больше |
14. |
Wykorzystanie narzędzi social media marketingu przez polskie organizacje pozarządowe w komunikacji z otoczeniem na rzecz promocji zdrowia |
10 (177-186) | Tomasz Holecki, Karolina Sobczyk, Magdalena Syrkiewicz-Świtała | Больше |
15. |
Kreowanie wartości dla interesariuszy organizatorów imprez masowych – ujęcie modelowe |
12 (187-198) | Zygmunt Waśkowski | Больше |
16. |
Analiza świadomości marek „produktów krajów karpackich” – wyniki badań bezpośrednich |
12 (199-210) | Elżbieta Wolanin-Jarosz | Больше |
17. |
Nowe media w kreowaniu wizerunku organizacji |
10 (211-220) | Joanna Wyrwisz | Больше |
18. |
Kobiety w wydziałach logistyki policji |
14 (223-236) | Beata A. Basińska, Izabela Wiciak | Больше |
19. |
Employer branding a CSR – bank jako pracodawca społecznie odpowiedzialny |
14 (237-250) | Dorota Bednarska-Olejniczak | Больше |
20. |
System natychmiastowego przelewu BlueCash i jego promocja w Polsce |
12 (251-262) | Kamila Czarnowska | Больше |
21. |
Smart marketing w służbie miast |
14 (263-276) | Magdalena Daszkiewicz | Больше |
22. |
Marketing a społeczna odpowiedzialność biznesu – sprzeczne idee? |
12 (277-288) | Anna Drapińska | Больше |
23. |
Marka South Coast Baltic jako inicjatywa promocji morskich portów jachtowych południowego wybrzeża Bałtyku |
14 (289-302) | Marcin Forkiewicz | Больше |
24. |
Kreowanie wizerunku małego przedsiębiorstwa na rzecz budowania relacji z partnerami w łańcuchu dostaw |
12 (303-314) | Waldemar Glabiszewski | Больше |
25. |
Aplikacje mobilne jako innowacyjne narzędzie marketingu mobilnego na rynku żywności |
12 (315-326) | Anna Jasiulewicz | Больше |
26. |
Critical Comments on CSR of Media Organisations – between Marketing and Mission(Krytycznie o CSR organizacji medialnych – między marketingiem a misją) |
12 (327-338) | Jan Kreft | Больше |
27. |
Budowa wizerunku wymiaru sprawiedliwości |
12 (339-350) | Przemysław Banasik, Katarzyna Majchrzak | Больше |
28. |
Dźwięk w przestrzeni handlowej |
12 (351-362) | Halina Portalska, Marek Portalski | Больше |
29. |
Instrumentarium marketingowe organizatora targów gospodarczych w procesie oddziaływania na zachowania wystawców – studium przypadku |
14 (363-376) | Anita Proszowska | Больше |
30. |
BSC jako narzędzie realizacji celów społecznych i ekonomicznych instytucji zaufania publicznego na przykładzie uczelni wyższej |
12 (377-388) | Sylwia Krajewska, Anna Stronczek | Больше |
31. |
Przykłady działań marketingowych dotyczących promocji rynku luksusowych rejsów wycieczkowych w regionie Morza Bałtyckiego – studium przypadku Gdyni |
12 (389-400) | Tomasz Taraszkiewicz, Piotr Wojdakowski | Больше |
32. |
Czynniki determinujące obsługę klienta w przedsiębiorstwach rodzinnych – wyniki badań |
14 (401-414) | Ewa Więcek-Janka | Больше |
33. |
Zarządzanie produktywnością naukową w kontekście budowania marki uczelni wyższej |
10 (415-424) | Maciej Mitręga, Olgierd Witczak | Больше |