Authors: |
Jarosław
Nadobnik
Faculty of Physical Culture and Health Promotion, University of Szczecin, Poland Michał Tarnowski Faculty of Physical Culture and Health Promotion, University of Szczecin, Poland Maria Alicja Nowak Faculty of Physical Culture and Health Promotion, University of Szczecin, Poland |
Keywords: | career plans motives for studying tourism and recreation |
Whole issue publication date: | 2017 |
Page range: | 12 (107-118) |
1. | Babbie, E. (2008). Podstawy badań społecznych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. |
2. | Bruzda, A. (2015). Barometr zawodów 2016 raport podsumowujący badanie w województwie łódzkim. Kraków: Wojewódzki Urząd Pracy. |
3. | Buchta, K. (2009). Quality of education from the prospective of a student of University of Physical Education. Pol. J. Sport Tourism, 16, 39–48. |
4. | Cieśliński, R. (2009). Uczelniany system jakości kształcenia – założenia a praktyka w kontekście procesu bolońskiego. Pol. J. Sport Tourism, 16, 135–142. |
5. | Czerepaniak-Walczak, M. (2013). Autonomia w kolorze sepii w inkrustowanej ramie KRK. O procedurach i treściach zmiany w edukacji akademickiej. In: M. Czerepaniak-Walczak (ed.), Fabryki dyplomów czy universitas? (pp. 29–54). Kraków: Wydawnictwo Impuls. |
6. | Drozdek-Małolepsza, T., Michalski, C., Rodziewicz-Gruhn, J. (2010). Jakość kształcenia w Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie w opinii studentów kierunku wychowanie fizyczne. In: B. Sitarska, K. Jankowski, R. Droba (eds.), Studia wyższe z perspektywy rynku pracy (pp. 149–157). Siedlce: Wydawnictwo Akademii Podlaskiej. |
7. | Drozdek-Małolepsza, T., Michalski, C. (2011). Jakość kształcenia w Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie w opinii absolwentów studiów I stopnia kierunku wychowanie fizyczne. In: B. Sitarska, K. Jankowski, R. Droba (eds.), Jakość kształcenia w szkole wyższej wobec wyzwań współczesności (pp. 159–166). Siedlce: Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego. |
8. | Eider, J. (2009). Physical education faculty in Western Pomerania. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 583, Prace Naukowe Instytutu Kultury Fizycznej, 26, 57–72. |
9. | Ferenz, K. (2010). Edukacja całożyciowa człowieka w świetle zadań rozwojowych. In: M. Kowalski, A. Olczak (eds.), Edukacja w przebiegu życia. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. |
10. | GUS, (2005). Ścieżki edukacyjne Polaków. Warszawa. |
11. | GUS, (2013). Wybory ścieżki kształcenia a sytuacja zawodowa Polaków. Warszawa. |
12. | Kraśniewski, A., Próchnicka, M. (2013). Benchmarking procesu wdrażania Krajowych Ram Kwalifikacji w polskich uczelniach. Warszawa: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej. |
13. | Kraśniewski, A. (2004). Proces Boloński dokąd zmierza europejskie szkolnictwo. Warszawa: Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu. |
14. | Kwiek, M. (2015). Uniwersytet w dobie przemian. Instytucje i kadra akademicka w warunkach rosnącej konkurencji. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. |
15. | Łubkowska, W., Eider, J. (2014a). Uczelnie wyższe Szczecina jako potencjał regionu w aspekcie kształtowania innowacyjności. Handel Wewnętrzny, 5 (352), 123–137. |
16. | Łubkowska, W., Eider, J. (2014b). Kapitał ludzki województwa zachodniopomorskiego w procesach rozwoju innowacyjnego regionu. Handel Wewnętrzny, 5 (352), 107–122. |
17. | Łubkowska, W., Tarnowski, M. (2015). Wykorzystanie parków linowych w edukacji jako formy kształtowania kompetencji społecznych studentów kierunku turystyka i rekreacja. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, 15 (6), 775–786. |
18. | Łukaszewski, W., Doliński, D. (2002). Mechanizmy leżące u podstaw motywacji. In: J. Strelau (ed.), Psychologia. Podręcznik akademicki. Psychologia ogólna (pp. 441–468). Gdańsk: Wydawnictwo GWP. |
19. | Nadobnik, J., Trzeciak, J. (2011). Oczekiwania pracodawców dotyczące umiejętności obsługi komputera w świetle wybranych ofert zatrudnienia na lubuskim rynku pracy. In: G. Andrzejewski, W.A. Sysło (eds.), Edukacja techniczna dla rynku pracy (pp. 39–43). Gorzów Wlkp.: Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej. |
20. | Nadobnik, J. (2014). Oczekiwania studentów turystyki i rekreacji w zakresie nauczanych treści przedmiotu „technologie informacyjne”. In: N. Dębowska, M. Walachowska, N. Starik (eds.), Edukacja międzykulturowa w warunkach kultury globalnej. Od rozważań definicyjnych do praktycznych zastosowań. Tom 2 (pp. 355–358). Poznań: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa. |
21. | Nowak, M. (2008). Aktywność fizyczna w prozdrowotnym stylu życia kobiet. Poznań: Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego. |
22. | Olczak, M. (ed.) (2010). Edukacja w przebiegu życia od dzieciństwa do starości (pp. 28–45). Kraków: Wydawnictwo Impuls. |
23. | Piasecka, A. (2014). Systemy zapewnienia jakości kształcenia w polskich szkołach wyższych w świetle Procesu Bolońskiego. Lublin: Wydawnictwo UMCS. |
24. | Płowiec, U. (2010). Innowacyjna Polska w Europie 2020: szanse i zagrożenia trwałego rozwoju. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. |
25. | Radzińska, M., Nowak, L., Nowak, M.A. (2016a). Motives for commencing studies and expectations concerning professional competence in students who practice, used to practice or have never practiced sports, Central European Journal of Sport Sciences and Medicine, 13 (1), 37–47. DOI: 10.18276/cej.2016.1-04. |
26. | Radzińska, M., Nowak, L., Nowak, M.A. (2016b). Satysfakcja z wyboru studiów a zamierzenia zawodowe studentów wychowania fizycznego, Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza, 15 (2), 109–124. DOI: http://dx.doi.org/10.16926/kf.2016.15.15. |
27. | Trzpiot, G. (2013). Prognozy ludności dla Polski – perspektywa logistyki społecznej. Studia Ekonomiczne, 175. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego. |
28. | van Buuren, J., de Leeuw, J.V. (2010). Equality Constrains in Multiple Correspondence Analysis. Multivariate Behavioral Research, 27 (4), 567–583. |
29. | http://eduentuzjasci.pl/badanie/599-talis (14.12.2016). |
30. | http://www.reformaprogramowa.men.gov.pl (15.10.2016). |
31. | http://dx.doi.org/10.16926/kf.2016.15.15 (15.10.2016). |