1. | Edgell, D.L., DelMastro Allen, M., Smith, G., Swanson, J.R. (2008). Tourism Policy and Planing Yesterday, Today, Tomorrow. Oxford: Butterworth-Heinemann. |
2. | Marszałek. E. (2007). Walory przyrodnicze Odry. Szczecin: Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Turystyczna w Szczecinie, Instytut Usług Turystycznych. |
3. | Otocki, T. (2016). Pociągi z Berlina do Szczecina pojadą szybciej. Na Uznam jeszcze poczekamy. Przegląd Bałtycki, 19.11.2016. Pobrane z: http://przegladbaltycki.pl/3690,pociagi-berlina-szczecina-pojada-szybciej-uznam-jeszczepoczekamy.html (30.04.2017). |
4. | Siwińska, J. (2015) Wywiad z dr Zbigniewem Zbroją, Prezesem Stowarzyszenia „Transgraniczny Klaster Szlak wodny Szczecin–Berlin”. Portal Innowacji (6.02.2015). Pobrane z: http://www.pi.gov.pl/PARP/chapter_86203.asp?soid=6C8A11DABF194B7395D8561F291AE14A. |
5. | Skotarczak, T., Blaszke, M. (2015). Baza hotelowa jako element potencjału turystycznego miasta Szczecin. Szczecin: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny. |
6. | Stypendia Naukowe Prezydenta Miasta Szczecin, Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Szczecin (2016). Pobrane z: http://bip.um.szczecin.pl/chapter_50573.asp. |
7. | Szczecin. Nie będzie modernizacji linii do Berlina? InfoRail, 29.04.2014. Pobrane z: http://inforail.pl/szczecin-nie-bedziemodernizacji-linii-do-berlina-_more_40445.html (30.12.2016). |
8. | Tomczyk-Miczka, E. (2013). Szczecin – dualizm informacji turystycznej. Aktualności Turystyczne.pl, Polska Organizacja Turystyczna. |
9. | Tourismus-Bilanz 2013: Berlin wächst stärker als Deutschland (2013). Pobrane z: http://www.berlin.de/sen/wirtschaft/ presse/pressemitteilungen/2014/pressemitteilung.150923.php (30.10.2016). |
10. | Federalny Urząd Statystyczny RFN, bank danych (2014) |
11. | Główny Urząd Statystyczny, bank danych (2015) |
12. | Visitberlin.de |