1. | Matczak, M., Ołdakowski, B. (2015). Żegluga śródlądowa na Wiśle w obsłudze portów morskich Trójmiasta – wstępna ocena potencjału rynkowego (s. 86–89). Global Compact. Raport „Żegluga śródlądowa– Wisła”. |
2. | Opracowanie studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego rewitalizacji i przywrócenia żeglowności dolnej Wisły na odcinku Warszawa–Gdańsk (2014). Akademia Morska w Gdyni, Agencja Rozwoju Mazowsza. Gdynia. |
3. | Polska może uciec z pułapki średniego dochodu (2016). Informacja prasowa. Warszawa, 18 lutego. Pobrane z: http://www2.deloitte.com/pl/pl/pages/press-releases/articles/kierunki-2016-Deloitte-i-DNB.html (20.03.2016). |
4. | Strategia rozwoju portu Gdańsk do 2027 r. (2015). Materiały portu Gdańsk. |
5. | Wojewódzka-Król, K., Rolbiecki, R. (2015). Badania społeczno-ekonomicznych skutków zagospodarowania dolnej Wisły. Etap I: Społeczno-ekonomiczne przesłanki zagospodarowania dolnej Wisły. Sopot: Energa SA. |
6. | Wojewódzka-Król, K., Rolbiecki, R. (2016). Badania społeczno-ekonomicznych skutków zagospodarowania dolnej Wisły. Etap III: Szacunek kosztów i korzyści kompleksowego zagospodarowania dolnej Wisły. Sopot: Energa SA. |
7. | Wpływ energetyki wiatrowej na wzrost gospodarczy w Polsce (2012). Raport przygotowany przez Ernst & Young we współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Energetyki Wiatrowej oraz European Wind Energy Association. Marzec. |