1. | Antczak-Barzan, A. (2014). Grupy bojowe Unii Europejskiej niewykorzystaną szansą? Pobrane z: http://geopolity¬ka.org/analizy/unia-europejska/anna-antczak-barzan-grupy-bojowe-unii-europejskiej-niewykorzystana-szansa (7.04.2017). |
2. | Besch, S. (2016). EU Defence, Brexit and Trump. The Good, the Bad and the Ugly. Centre for European Reform. Pobra¬ne z: https://cer.eu/sites/default/files/pb_defence_14dec16.pdf. |
3. | Bildziukiewicz, M. (2013). Armia UE: skala ambicji, ambicje skali. Pobrane z: http://www.psz.pl/168-archiwum/armia¬-ue-skala-ambicji-ambicje-skali (7.04.2017). |
4. | Bond, I., Besch, S., Gostyńska-Jakubowska, A., Korteweg, R., Mortera-Martinez, C., Tilford, S. (2016). Europe after Brexit. Unleashed or Undone? Centre for European Reform. Pobrane z: https://www.cer.eu/sites/default/files/pb_ euafterBrexit_15april16.pdf. |
5. | Ćwieluch, J. (2017). Generałowie. Warszawa: Wielka Litera. |
6. | Dyson, T., Konstadinides, T. (2013). Understanding the Limitations of the UE’s Common Security and Defence Poli¬cy. Pobrane z: https://www.e-ir.info/2013/09/26/understanding-the-limitations-of-the-eus-common-security-and-defence-policy-a-legal-perspective/ (27.3.2017). |
7. | Estulin, D. (2016). W imię Allaha. Jak Zachód stworzył, sponsorował i rozpętał piekło islamskiego terroru. Katowice: Wydawnictwo Sonia Draga. |
8. | Friedman G. (2012). Następna dekada. Gdzie byliśmy i dokąd zmierzamy. Kraków: Wydawnictwo Literackie. |
9. | Gierłowska, K. (red.) (2017). Traktat o Unii Europejskiej. Traktat o funkcjonowaniu Unii Europejskiej. Karta praw podstawowych Unii Europejskiej. Teksty ustaw. Warszawa: Wolters Kluwer. |
10. | Kania, D. (2015). Krajobraz po rządach generała Kozieja. Gazeta Polska, 33, 6–7. |
11. | Konarzewska, A. (2007). Grupy bojowe UE. Zaczątek euroarmii? Bezpieczeństwo Narodowe, 3–4, 154–173. |
12. | Keohane D. (2016). The Paradox of EU Defence Policy. Pobrane z: https://isnblog.ethz.ch/security/the-paradox-of-eu¬-defence-policy (27.3.2017). |
13. | Macierewicz, A., Kania, D., Piejko M. (2014). Odbudujemy wojsko polskie. Gazeta Polska, 37, 12–13. |
14. | Koziej, S. (2016). Reflections on the Common Security and Defence Policy ahead of the EU summit meeting – Eu¬rope needs a quality and realistic security strategy. Pobrane z: https://pulaski.pl/en/reflections-on-the-common-security-and-defence-policy-ahead-of-the-eu-summit-meeting-europe-needs-a-quality-and-realistic-security-strategy/ (27.3.2017). |
15. | Modracka, P. (2016). Na Ślązaka jeszcze nie liczymy. Gazeta Polska, 5, 37. |
16. | Pietrzak, L. (2016). Kto zwróci łapówki za Caracale? Warszawska Gazeta, 43, 30. |
17. | Polko, R., Lichocka, J. (2014). Trzeba być przygotowanym na wszystko. Gazeta Polska, 11, 27. |
18. | Mogherini, F. (2016). Security and Defence Implementation Plan. Brussels. |
19. | Sosnowski, L. (red.) (2015). Wygaszanie Polski. Kraków: Biały Kruk. |
20. | Skrzypczak, W., Nisztor, P. (2015). Klich ograniczył zdolność bojową armii. Gazeta Polska, 5, 14. |
21. | Szałek, B.Z. (2013). Problem wielopoziomowego zarządzania (Multi-Level Governance) w Unii Europejskiej w świe¬tle prakseologii i heurystyki. W: J. Ruszkowski, L. Wojnicz (red.), Multi-level Governance w Unii Europejskiej (s. 61–86). Szczecin–Warszawa: IPiE US, IE UW. |
22. | Szałek, B.Z. (2014). Poland in NATO – some Geopolitical and Praxiological Remarks. Reality of Politics, 5, 86–97. |
23. | Szarpak Ł. (2009). Grupy bojowe jako element reagowania kryzysowego Unii Europejskiej. W: P. Olszewski, T. Kapu¬śniak, W. Lizak (red.), Bezpieczeństwo międzynarodowe. Wyzwania i zagrożenia XXI wieku (s. 373–384). Radom: Wyższa Szkoła Handlowa. |
24. | Whitman R.G. (2016). The UK and EU Foreign, Security and Defence Policy after Brexit. Integrated, Associated or Detached? National Institute Economic Review, 1 (238), R43–R50. |
25. | Zasieczna, B., Zasieczny, A. (red.) (2004). Encyklopedia terroryzmu. Warszawa: Muza–Bellona. |