1. | Białoszewski do słuchu, vol. 4. Warszawa: Bołt Records. 2013. |
2. | Białoszewski, Miron. Polot nad niskimi sferami. Rozproszone i niepublikowane wiersze – przekłady poetyckie – dramaty – 1942–1970, Utwory zebrane, t. 13, oprac. Maciej Byliniak, Marianna Sokołowska. Warszawa: Państwowy Instytut Wydawniczy, 2017. |
3. | Białoszewski, Miron. Świat można jeść w każdym miejscu. Rozproszone i niepublikowane wiersze i kabarety 1975–1983, Utwory zebrane, t. 14, oprac. Maciej Byliniak, Marianna Sokołowska. Warszawa: Państwowy Instytut Wydawniczy, 2017. |
4. | Bolecki, Włodzimierz. Modalność. Literaturoznawstwo i kognitywizm (rekonesans). W: Włodzimierz Bolecki, Modalności modernizmu. Studia, analizy, interpretacje. Warszawa: Wydawnictwo IBL PAN, Akademia Humanistyczna, 2012. |
5. | Cieślikowski, Jerzy. Wielka zabawa. Wrocław: Ossolineum, 1985. |
6. | Hinausgehen I – Unter und Kollegen. Dostęp 3.03.2022. https://www.youtube.com/watch?v=p-KUBttENu64. |
7. | Ingarden, Roman. Graniczny wypadek dzieła literackiego. W: Roman Ingarden, Szkice z filozofii literatury. Łódź: Polonista Spółdzielnia Wydawnicza, 1947. |
8. | Karpowicz, Agnieszka. „«Merzbau» i «Zlep». Estetyczne modele kultury oparte na tolerancji w twórczości Kurta Schwittersa i Mirona Białoszewskiego”. W: Literatura, kultura, tolerancja, red. Grzegorz Gazda, Irena Hübner, Jarosław Płuciennik. Kraków: Universitas, 2008. |
9. | Karpowicz, Agnieszka. „Wibracje Mitsuku. Archiwum głosu Mirona Białoszewskiego”. Teksty Drugie 3 (2019): 79–94. |
10. | Kremer, Aleksandra. „Głośna poezja. Uważne słuchanie w badaniach literackich”. Teksty Drugie 5 (2015): 103–125. |
11. | Kremer, Aleksandra. The Sound of Modern Polish Poetry. Performance and Recording After World War II. Cambridge, MA: Harvard University Press, 2021. |
12. | Kurc-Maj, Paulina, Polit, Paweł, red. Impuls dadaistyczny w polskiej sztuce i literaturze dwudziestowiecznej. Łódź: Wydawnictwo Muzeum Sztuki w Łodzi, 2017. |
13. | Niżyńska, Joanna. Królestwo małoznaczącości. Miron Białoszewski a trauma, codzienność i queer. Tłum. Agnieszka Pokojska. Kraków: Universitas, 2018. |
14. | Perloff , Nancy. „Sound Poetry and the Musical Avant-Garde”. W: The Sound of Poetry / The Poetry of Sound, red. Marjorie Perloff, Craig Dworkin. Chicago: University of Chicago Press, 2009. |
15. | Sadowski, Witold. Tekst graficzny Białoszewskiego. Warszawa: Uniwersytet Warszawski, 1999. |
16. | Schwitters, Kurt. „Dadaizm”. Tłum. J. Saloni. Blok 6–7 (1924): [b.s.]. |
17. | Schwitters, Kurt. Das literarische Werk, Band 1, Lyrik. Köln: DuMont Buchverlag, 1973. |
18. | Schwitters, Kurt. KUWITTER. Grotesken, Szenen, Banalitaeten, hrsg. Uta Brandes, Michael Erlhoff. Hamburg: Edition Nautilus, 1986. |
19. | Śniecikowska, Beata. „Nuż w uhu”? Koncepcje dźwięku w poezji polskiego futuryzmu. Toruń: Wydawnictwo Naukowe UMK, 2017. |
20. | Śniecikowska, Beata. „Polot nad niskimi (i wyższymi) dźwiękami – wokół «najnowszych» wierszy Mirona Białoszewskiego”. MiroFor, t. 1, red. Agnieszka Karpowicz, Piotr Sobolczyk, 157–169. Gdańsk: Fundacja Terytoria Książki, 2020. |
21. | Winiecka, Elżbieta. Białoszewski sylleptyczny. Poznań: Wydawnictwo „Poznańskie Studia Polonistyczne”, 2006. |