Year: | 2018 |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
PRZESTRZEŃ I MIEJSCE JAKO KATEGORIE BADAWCZE W PEDAGOGICE - WPROWADZENIE - |
6 (5-10) | Justyna Nowotniak | More |
2. |
MIEJSCE WSPÓLNE |
14 (12-25) | Maria Mendel | More |
3. |
ETNOMETODOLOGIE PRZESTRZENI WYKLUCZONYCH. KATEGORIA ULICY W KONTEKŚCIE STUDIÓW MIEJSKICH NA GRUNCIE PEDAGOGIKI |
25 (26-50) | Małgorzata Michel | More |
4. |
RECYDYWISTA, CZYLI ŻYCIE TO FIKCJA. OPOWIEŚĆ O POWSTAWANIU PEWNEGO FILMU DOKUMENTALNEGO |
14 (51-64) | Aleksander Cywiński | More |
5. |
FOTOGRAFIA NA MIEJSCA WRAŻLIWA. OBECNOŚĆ „FOTOOBRAZU” W BADANIACH PEDAGOGICZNYCH |
24 (65-88) | Justyna Nowotniak | More |
6. |
ANALIZA FOTOGRAFII JAKO MATERIAŁÓW ZASTANYCH NA PRZYKŁADZIE JAKOŚCIOWYCH BADAŃ BLOGÓW NASTOLATKÓW |
11 (89-99) | Marta Gliniecka | More |
7. |
PRZESTRZEŃ SPOTKANIA I RELACJI „MISTRZ – UCZEŃ” ORAZ WYBRANE NARZĘDZIA BADAWCZE STOSOWANE W JEJ EKSPLORACJI |
23 (100-122) | Teresa Andrzejewska | More |
8. |
MARTYNA PRYSZMONT-CIESIELSKA (RED.), MACIERZYŃSTWO UNPLUGGED W BADANIACH INSPIROWANYCH SZTUKĄ. W KIERUNKU REFLEKSYJNEJ PRAKTYKI BADAWCZEJ, OFICYNA WYDAWNICZA „ATUT” – WROCŁAWSKIE WYDAWNICTWO OŚWIATOWE, WROCŁAW 2016, SS. 150 |
6 (124-129) | Magdalena Ciechowska | More |