Year: | 2018 |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
* |
Strona tytułowa(Title page) |
0 (0-0) | --- | More |
* |
Strona redakcyjna(Editorial page) |
0 (0-0) | --- | More |
* |
Spis treści(Table of contents) |
0 (0-0) | --- | More |
* |
Wstęp(Introduction) |
0 (0-0) | --- | More |
1. |
SPECIFICATION AND IMPROVEMENT OF THE TECHNICAL AND FUNCTIONAL QUALITY OF FOOD TRANSPORT SERVICES |
11 (9-19) | Milena Bojanowska, Nikola Baranowska | More |
2. |
METODYKA OBLICZANIA NAJWIĘKSZEGO MOŻLIWEGO PRZYSPIESZENIA OGRANICZONEGO WARUNKIEM PRZYCZEPNOŚCI DLA POJAZDU TRAKCYJNEGO NA PRZYKŁADZIE POJAZDU FLIRT ED 160 FIRMY STADLER*(Calculation methodology of the maximal acceleration limited by the adhesion condition for a traction vehicle on the example of the Stadler FLIRT ED 160 model) |
11 (21-31) | Marek Dudzik | More |
3. |
WYKORZYSTANIE SYMULATORÓW POJAZDÓW TRAKCYJNYCH W SZKOLENIU MASZYNISTÓW W TRANSPORCIE KOLEJOWYM W POLSCE(The use of simulators of traction vehicles in train drivers’ training in rail transport in Poland) |
9 (33-41) | Arkadiusz Drewnowski | More |
4. |
TECHNICZNO-TECHNOLOGICZNY ASPEKT PRZEŁADUNKU WYSOKOTEMPERATUROWEJ SMOŁY WĘGLOWEJ NA PRZYKŁADZIE PRZEDSIĘBIORSTWA X NA TERENIE PORTU MORSKIEGO SZCZECIN(Technical technology aspects of high-temperature coal pitch reloading, by the example of X company in port of Szczecin) |
8 (43-50) | Katarzyna Kędzierska, Mariusz Sowa | More |
5. |
ZMIANA W STRUKTURZE PRZEWOZÓW LĄDOWYCH ŁADUNKÓW W ŚWIETLE WYZWAŃ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU(The change of the freight transport structure in the light of the challenges presented by sustainable development) |
10 (51-60) | Sylwia Kowalska, Agnieszka Gozdek | More |
6. |
EMISSION FROM INLAND WATERWAY TRANSPORT IN THE CONTEXT OF ENERGY, CLIMATE AND TRANSPORT POLICY OF THE EUROPEAN UNION |
11 (61-71) | Emilia Kuciaba | More |
7. |
WPŁYW ROZWOJU INFRASTRUKTURY TRANSPORTU NA DOSTĘPNOŚĆ TRANSPORTOWĄ OBSZARÓW WIEJSKICH W POLSCE(Impact of transport infrastructure development on transport accessibility of rural areas in Poland) |
7 (73-79) | Tomasz Kwarciński | More |
8. |
KOMUNIKACJA AUTOBUSOWA JAKO ELEMENT PODAŻY NA RYNKU USŁUG TRANSPORTOWYCH W POLSCE(Bus transport lines as an element of the supply of the transport services market in Poland) |
9 (81-89) | Tomasz Kwarciński, Agnieszka Gozdek | More |
9. |
INTEGRATED LOGISTICS SUPPORT OF LOCAL GOVERNMENT UNITS – CONCEPT AND REASONS |
9 (93-101) | Izabela Dembińska, Łukasz Marzantowicz | More |
10. |
ANALIZA CZYNNIKÓW OCENY POZIOMU ZRÓWNOWAŻONEGO MAGAZYNU(Analysis the factors assessing the level of sustainable warehouse) |
7 (103-109) | Magdalena Malinowska | More |
11. |
LOGISTYKA POWTÓRNEGO ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW(Logistic problems of waste management) |
7 (111-117) | Ewa Puzio | More |
12. |
CZYNNIKI KSZTAŁTOWANIA STRATEGII LOGISTYCZNYCH W ŁAŃCUCHACH DOSTAW(Factors of shaping logistic strategies in supply chains) |
10 (119-128) | Andrzej Rzeczycki | More |
13. |
STATUTE OF LIMITATIONS FOR PASSENGER CLAIMS RESULTING FROM THE EUROPEAN UNION REGULATIONS |
9 (131-139) | Dorota Ambrożuk | More |
14. |
PARAMOUNT CLAUSE IN THE INTERNATIONAL TRANSPORT OF GOODS BY ROAD AND RAIL |
8 (139-146) | Konrad Garnowski | More |
15. |
DOMNIEMANIA WYNIKAJĄCE Z TAK ZWANYCH SZCZEGÓLNYCH PRZYCZYN ZWALNIAJĄCYCH PRZEWOŹNIKA OD ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA SZKODY W PRZESYŁCE(Presumptions arising from the so-called specific risk releasing the carrier from liability for damage to the goods) |
9 (147-155) | Krzysztof Wesołowski | More |