Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Studia Informatica

Aktualnie: Studia Informatica Pomerania

ISSN: 0867-1753     eISSN: 2300-410X    OAI    DOI: 10.18276/si.2015.36-09
CC BY-SA   Open Access 

Lista wydań / ZN 863 SI nr 36
Marketing internetowy w mediach społecznościowych

Autorzy: Agnieszka Szewczk
Uniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu
Słowa kluczowe: reklama internetowa media społecznościowe marketing internetowy
Data publikacji całości:2015
Liczba stron:15 (119-133)
Cited-by (Crossref) ?:

Abstrakt

Celem artykułu jest zbadanie potencjału mediów społecznościowych w zakresie marketingu, a także ich skuteczności względem mediów tradycyjnych i metod reklamy internetowej. Posłużą do tego wyniki analizy porównawczej dwóch podobnych form reklamy internetowej. Główną różnicą będzie to, że jedna z nich będzie działać w obrębie mediów społecznościowych, druga natomiast będzie stanowić odzwierciedlenie możliwości typowych rodzajów promocji w Internecie.
Pobierz plik

Plik artykułu

Bibliografia

1.Frankowski P., Juneja A. (2009), Serwisy społecznościowe. Budowa, administracja i moderacja, Helion, Gliwice.
2.Grabiec P. (2013), Serwisy społecznościowe opanowały Internet, „PC World Mega”, nr 1.
3.Kowalski K. (2011), Tajniki skutecznej reklamy, „PC World”, nr 3.
4.Królewski J., Sala P. (2014), E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
5.Podlaski A. (2011), Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w SOCIAL MEDIA, Helion, Gliwice.
6.Shih C. (2012), Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami, Helion, Gliwice.
7.Wowra W. (2013), Facebook krok po kroku, „PC World Mega”, nr 1.
8.www.glowydowynajecia.pl/real-time-marketing-czyli-marketing-w-czasie-rzeczywistym/, (10.09.2014).
9.www.o12.pl/wiedzodajnia/czytaj/komentarze-facebooka-na-swojej-stronie/, (4.09.2014).
10.www.socialpress.pl/strony/marketing-wirusowy/, (9.09.2014).
11.www.socialpress.pl/2012/05/promowane-posty-nowa-bron-w-walce-marketerow-zedgerank/, (7.09.2014).
12.www.umarketing.pl/optymalizacja-mediow-spolecznosciowych-4-metody-na-sukces/, (4.09.2014).
13.www.m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/spolecznosciowe-logowanie-zdominowane-przezfacebooka/, (4.09.2014).