Year: | 2017 |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
Usługi prozdrowotne w turystyce uzdrowiskowej jako źródła wartości w ekonomii i kulturze fizycznej. Próba identyfikacji(Health Services in Spa Tourism as a Source Values in Economics and Physical Culture. Attempt to Identify) |
12 (7-18) | Andrzej Hadzik, Rajmund Tomik | More |
2. |
Infrastruktura żeglarska na europejskich wodach morskich: geneza, funkcje, struktura, topografia(Tourist Sailing Infrastructure on European Maritime Areas: Origins, Functions, Structure and Topography) |
12 (19-30) | Leszek Butowski | More |
3. |
Kształcenie kadry hotelarskiej w szkołach średnich i wyższych w Polsce na tle wybranych krajów Europy(Assessment of the Process of Educating the Hotel Staff at Secondary Schools and Higher) |
16 (31-46) | Piotr Dominik | More |
4. |
Możliwości zastosowania metody Mystery Shopping w ocenie jakości usług turystycznych. Studium przypadku – Termy w Białce Tatrzańskiej(Possibilities of Application of Method of Mystery Shopping in the Assessment of Quality of Tourist. Case Study Termy in Bialka Tatrzanska) |
14 (47-60) | Zygmunt Kruczek, Kinga Cieszkowska | More |
5. |
Kształtowanie postaw studentów jako przejaw społecznej odpowiedzialności uczelni w kształceniu kadr turystycznych(Shaping student attitudes as a manifestation of the university’s social responsibility in tourism education) |
11 (61-71) | Magdalena Maćkowiak, Anna Jęczmyk, Jarosław Uglis | More |
6. |
Wykorzystanie programów lojalnościowych w praktyce funkcjonowania biur podróży w Polsce(Implementation of Loyalty Programs in Practice of Travel Agencies in Poland) |
12 (73-84) | Izabela Michalska-Dudek | More |
7. |
Znaczenie agroturystyki w dochodowości gospodarstw rolnych na przykładzie Polski południowo-wschodniej(The Importance of Agritourism in Income of Generation of Farms on the Example of South-Eastern Poland) |
10 (85-94) | Ewa Pałka-Łebek | More |
8. |
Wiedza o nabywcach usług turystycznych w świetle badań ankietowych biur podróży w Polsce(Knowledge About Clients of Tourist Services in the Light Travel Agencies in Poland) |
10 (95-104) | Andrzej Rapacz, Izabela Michalska-Dudek | More |
9. |
Biroturystyka jako nowy trend turystyczny w Warszawie(Beer Tourism as a New Tourist Trend in Warsaw) |
10 (105-114) | Anna Sieczko | More |
10. |
Atrakcyjność turystyczna miasta Przemyśla w opinii mieszkańców oraz turystów(Tourist Attractiveness of The City of Przemyśl in the Opinion of its Inhabitants and Tourists) |
18 (115-132) | Izabela Cichocka, Jan Krupa | More |
11. |
Wybrane instrumenty marketingu usług agroturystycznych na Roztoczu(Pricing, promotion and agro-tourism services distribution in Roztocze) |
12 (133-144) | Sylwia Golian | More |
12. |
Turystyka jako specjalizacja gospodarcza polskich regionów nadmorskich(Tourism as the Economic Specialization of the Polish Coastal Regions) |
11 (145-155) | Ewa Hącia | More |
13. |
Funkcja turystyczna jako czynnik aktywizujący miasta województwa świętokrzyskiego(Tourist Function As an Activator for Towns and Cities of the Świętokrzyskie Voivodeship) |
11 (157-167) | Iwona Kiniorska, Sabina Partyka | More |
14. |
Czynniki wpływające na bezpieczeństwo uprawiania turystyki żeglarskiej na przykładzie województwa zachodniopomorskiego(Factors Affecting the Safety Of Nautical Tourism on the Example of West Pomeranian Province) |
11 (169-179) | Aleksandra Łapko, Agnieszka Mąkosza, Tomasz Zalewski | More |
15. |
Rola i znaczenie klastrów w rozwoju turystyki w województwie świętokrzyskim(The Role and Importance of Clusters in Development of Tourism in of the Świętokrzyski Voivodship) |
9 (181-189) | Ewa Pałka-Łebek, Janina Wrońska-Kiczor | More |