1. | Broniewska, M. (2012). Model współpracy jednostek samorządu terytorialnego i orga-nizacji pozarządowych jako element budowy zaufania międzysektorowego. Zarzą¬dzanie i Finanse, 411 (10), 81-93. |
2. | Czaja-Hliniak, I. (2012). Wybrane metody finansowania usług publicznych przez miasta metropolitalne. Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska sectio H, XLVI, 3, str. 341-349. |
3. | Model współpracy administracji publicznej i organizacji pozarządowych. Pobrano z: http://www.pokl541.pozytek.gov.pl (2016). |
4. | Musiałkiewicz, R. (2008). Problemy prawne udzielania dotacji na cele publiczne or-ganizacjom pozarządowym przez jednostki samorządu terytorialnego. W: A. Bo-rodo (red.), Zagadnienia prawne finansów i gospodarki samorządu terytorialnego (s. 259-275). Toruń: TNOiK. |
5. | Ofiarski, Z. (2012). Finansowanie zadań zleconych przez gminę organizacjom pozarządo¬wym. Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska sectio H, XLVI, 3, 383-392. |
6. | Raport z realizacji programu współpracy Gminy Miasto Szczecin z organizacjami poza-rządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicz-nego w 2015 roku. Pobrano z: http://bip.um.szczecin.pl (2016). |
7. | Rogojsza, B. (2015). Ekonomizacja organizacji pozarządowych - szanse i zagrożenia. |
8. | Prezentacja dobrych praktyk. W: Majchrzak M. (red.), Finanse ekonomii społecznej (s. 31-46). Szczecin-Poznań: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. |
9. | Uchwała nr XIII/298/15 Rady Miasta Szczecin z 17.11.2015. Pobrano z: www.szczecin.pl. Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. |
10. | DzU 2003, nr 96 poz. 873, ze zm. |
11. | Ustawa z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. DzU 2005, nr 14, poz. 114, ze zm. |
12. | Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. DzU 2009, nr 157, poz. 1240, zezm. |