1. | Filipiak, B., Dylewski, M. (2010). Kontrowersje związane ze sporządzaniem wieloletniej prognozy finansowej JST w związku z wdrożeniem budżetu zadaniowego. Finanse Komunalne, 12, 5–17. |
2. | Franek, S. (2012a). Multi-Year Budgeting – Towards the Enhancement of Fiscal Discipline. International Journal of Economics and Finance Studies, 4, 1, 153–162. |
3. | Franek, S. (2012b). Wieloletnia prognoza finansowa – przymus czy potrzeba? Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, 46, 3, 251–259. |
4. | Jędrzejczyk, M. (2014). Rola wieloletniej prognozy finansowej jako narzędzia ograniczającego deficyt i dług publiczny gminy. Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy, 40 (4), 96–105. |
5. | Komorowski, J. (2002). Planowanie finansowe w przedsiębiorstwie. Teoria i praktyka. Gdańsk: ODDK. |
6. | Kosikowski, C. (2011). Naprawa finansów publicznych w Polsce. Białystok: Temida 2. |
7. | Ofiarski, Z. (2015). Wieloletnia Prognoza Finansowa w orzecznictwie regionalnych izb obrachunkowych i sądów administracyjnych. W: T. Lubińska, M. Będzieszak, N. Marska-Dzioba (red.), Zarządzanie finansami publicznymi a efektywność (s. 357–372). Warszawa: Difin. |
8. | Patrzałek, L. (2011). Znaczenie wieloletniej prognozy finansowej w gospodarce finansowej jednostki samorządu terytorialnego i jej relacje z „Wieloletnim planem finansowym państwa”. Zeszyty Naukowe PTE, 10, 253–266. |
9. | Salachna, J.M. (2010a). Wieloletnia prognoza finansowa jako formalna „wytyczna” konstrukcji budżetu jednostki samorządu terytorialnego. W: J.M. Salachna (red.), Budżet i wieloletnia prognoza finansowa jednostek samorządu terytorialnego – od projektu do sprawozdania (s. 15–64). Gdańsk: ODDK. |
10. | Salachna, J.M. (2010b). Wieloletnia prognoza finansowa jako przedmiot kontroli i nadzoru regionalnych izb obrachunkowych. Finanse Komunalne, 10, 38–52. |
11. | Salachna, J.M. (2011a). Nowe formy prawne ograniczania deficytu oraz zadłużenia samorządu terytorialnego. W: J. Szołno-Koguc, A. Pomorska (red.), Ekonomiczne i prawne uwarunkowania i bariery redukcji deficytu i długu publicznego (s. 521–530). Warszawa: Wolters Kluwer. |
12. | Salachna, J.M. (2011b). Zmiany wieloletniej prognozy finansowej JST – problemy z interpretacją obowiązujących regulacji. Finanse Komunalne, 4, 14–25. |
13. | Salachna, J.M. (2013). Założenia i realia nadzoru regionalnych izb obrachunkowych w zakresie wieloletniego prognozowania finansowego jednostek samorządu terytorialnego. W: R.P. Krawczyk, M. Stec (red.), Samorząd. Finanse. Nadzór i Kontrola. XX-lecie regionalnych izb obrachunkowych (s. 153–165). Warszawa: Wolters Kluwer. |
14. | Srocki, S. (2014). Wieloletnia prognoza finansowa jako instrument stabilizacji finansowej samorządu – zagadnienia prawne. Finanse Komunalne, 12, 6–7. |
15. | Tarnowski, W. (2015). Wieloletnia prognoza finansowa – fikcja czy instrument stabilizacji samorządu? Polemika. Finanse Komunalne, 5, 68–75. |
16. | Walasik, A. (2011). Wątpliwości dotyczące wieloletniej prognozy finansowej. Samorząd Terytorialny, 1–2, 43–50. |
17. | Wiśniewski, M. (2014). Wieloletnie prognozy finansowe jednostek samorządu terytorialnego a wytyczne Ministerstwa Finansów dotyczące ich założeń makroekonomicznych. W: S. Owsiak (red.), Finanse w polityce makroekonomicznej państwa (s. 177–188). Kraków: Wyd. UE w Krakowie. |
18. | Wójtowicz, K. (2013). Znaczenie wieloletniej prognozy finansowej w procesie osiągania stabilności fiskalnej JST. Zarządzanie i Finanse, 11, 2, 3, 488–499. |