1. | BCG (2017). The 2017 European Railway Performance Index, 2017. Pobrane z: www.bcg.com/pl-pl/publications/2017/transportation-travel-tourism-2017european-railway-performance-index.aspx (18.08.2017). |
2. | Deloitte & Targeo (2016). Raport o korkach w 7 największych miastach Polski Warszawa, Wrocław, Kraków, Poznań, Gdańsk, Łódź, Katowice. Dane za rok 2015. Warszawa. |
3. | Engelhardt, J. (2016). KDP – wyzwanie rozwojowe polskiego transportu. Sopot: Konferencja Transopot 2016. |
4. | GDDKiA (2016). Raport o stanie nawierzchni dróg krajowych na koniec 2015 roku. Warszawa. |
5. | Hyperpoland (2017). Spacex Hyperloop Pod Competition II. Pobrane z: www.hyperpoland.com/news.html#news-1 (10.04.2017). |
6. | IBnGR (2016). Atrakcyjność inwestycyjna województw i podregionów Polski 2016. Gdańsk. |
7. | PKP PLK (2010). Program budowy linii dużych prędkości w Polsce. Uwarunkowania społeczne i ekonomiczne. Warszawa. |
8. | PKP PLK (2015). Raport Roczny. |
9. | Port Gdańsk (2017). Port Gdańsk dla Polski. Pobrane z: http://www.portgdansk.pl/o-porcie/port-gdansk-dla-polski (18.08.2017).Uchwała nr 79 Rady Ministrów z dnia 14 czerwca 2016 r. – Założenia do planów rozwoju śródlądowych dróg wodnych w Polsce na lata 2016–2020 z perspektywą do roku 2030. |
10. | Dz. Urz. RP z 2016 r., poz. 711. |
11. | Urbański, K. (2017). Hyperloop – kolej na przyszłość. Pobrane z: www.forbes.pl/hyperloop-szybka-kolej-nadchodzi-rewo-lucja,artykuly,204963,1,1.html (26.03.2017). |
12. | Wojewódzka-Król, K., Rolbiecki, R. (2017). Społeczno-ekonomiczne skutki zagospodarowania dolnej Wisły. Gdańsk: Acta Energetica. |