1. | Aniszewska, G. (2015). Zmiany pokoleniowe a decyzje i wybory konsumenckie. Marketing i Rynek, 1, 3–6. |
2. | Bakalarska, J. (2016). Pokolenie Y vs. Pokolenie Z – co powinni o nich wiedzieć marketerzy, cz. I. Retrieved from: https://marketerplus.pl/teksty/cykle/pokolenie-y-vs-pokolenie-o-nich-wiedziec-marketerzy-cz. |
3. | Bogardus, E.S. (1926). The Group Interview. Journal of Applied Sociology, 10, 372–382. |
4. | Carey, M.A., Asbury, J.E. (2016). Focus Group Research. Routledge. |
5. | Hatalska, N. (2015). Generacja Z – pokolenie które zmieni nasz świat. Retrieved from: http://hatalska.com/2015/01/22/generacja-zpokolenie-ktore-zmieni-nasz-swiat. |
6. | Kranc, K. (2018). Znaczenie metod projekcyjnych. Retrieved from: www.edukacja.edux.pl/p-15750-znaczenie-metod-projekcyjnych.php. |
7. | Laxarsfcld, P.F. (1934). The Psychological Aspects of Market Research. Harvard Business Review, 3 (October), 54–71. |
8. | Laxarsfcld, P.F. (1937). The Use of Detailed Interviews in Market Research. Journal of Marketing, 2 (July), 3–8. |
9. | Lisek-Michalska, J. (2013). Badania fokusowe. Problemy metodologiczne i etyczne. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. |
10. | Maison, D. (2001). Zogniskowane wywiady grupowe. Jakościowa metoda badań marketingowych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. |
11. | Maison, D. (2007). Jakościowe metody badań marketingowych. In: A. Noga-Bogomilski, D. Maison (eds.), Badania marketingowe: od teorii do praktyki (pp. 91–109). Gdańsk: GWP. |
12. | Moreno, J.L. (1931). The Eirst Book on Group Psychotherapy. New York: Beacon House. |
13. | Morgan, D.L. (1997). Focus Groups as Qualitative Research. SAGE Focus Editions. |
14. | Morgan, D.L., Krueger, R.A. (1993). When to Use Focus Groups and Why In: Successful Focus Groups: Advancing the State of the Art. SAGE Focus Editions. |
15. | Olczyk, D. (2018). Dzieciocentryzm, czyli jak dzieci wpływają na decyzje zakupowe rodziców? Retrieved from: www.nowymarketing.pl/a/16178,dzieciocentryzm-czyli-jak-dzieci-wplywaja-na-decyzje-zakupowe-rodzicow. |
16. | Ørngreen, R., Levinsen, K.T. (2017). Workshops as a Research Methodology. Electronic Journal of ELearning, 15 (1), 70–81. |
17. | Poffenberger, A.T (1925). Psychology in Advertising. Chicago, IL: A.W. Shaw. |
18. | Pokolenie Z rośnie i jest gotowe na wyzwania – badanie Kantar Millward Brow (2017). Retrieved from: https://marketingprzykawie.pl/espresso/pokolenie-z-rosnie-i-jest-gotowe-na-wyzwania-badanie-kantar-millward-brown. |
19. | Savin-Baden, M., Howell-Major, C.(2013). Qualitative Research: The essential guide to theory and practice. Oxford: Routledge. |
20. | Schalken, J., Brinkkemper, S., van Vliet, H. (2004). Assessing the effects of facilitated workshops in requirements engineering. Proceedings of 8th IEEE International Conference on Empirical Assessment in Software Engineering (EASE2004), 135–144. |
21. | Stewart, D.W., Shamdasani, P.N., Rook, D.W, (2007). Focus Groups: Theory and Practice. SAGE Publications. |
22. | Strong, E.K., Jr. (1913). Psychological Methods as Applied to Advertising. Journal of Educational Psychology, 4, 393–395. |
23. | YouGov. Children make savvy shoppers have refined pester today (2018). Retrieved from: yougov.com/news/2015/06/11/children-makesavvy-shoppers-have-refined-pester-p. |