Year: | 2016 |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
Współczesny marketing w turystyce i jego specyfika(Contemporary Marketing in Tourist Industry .) |
11 (9-19) | Janusz Olearnik | More |
2. |
Ekonomia dzielenia się i jej przejawy w turystyce(Sharing Economy and its Examples in Tourism) |
10 (21-30) | Katarzyna Majchrzak | More |
3. |
Znaczenie koncepcji sharing economy na rynku turystycznym(What does Sharing Economy Mean on the Tourist Market?) |
12 (31-42) | Anna Krajewska–Smardz, Izabela Gruszka, Katarzyna Szalonka | More |
4. |
Ekonometryczne modelowanie popytu na turystykę zorganizowaną(Econometric Modelling of the Demand) |
12 (43-54) | Romana Głowicka-Wołoszyn, Izabela Kurzawa, Andrzej Wołoszyn | More |
5. |
Wirtualizacja i prosumpcja – innowacyjne trendy w konsumpcji turystycznej i ich wpływ na strategie dystrybucji podmiotów organizacji i pośrednictwa w turystyce(Virtualization & Prosumption – Innovative Trends in Tourism Consumption and their Impact on the Distribution Strategies of Organization & Intermediary Entities) |
14 (55-68) | Daria E. Jeremen, Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz | More |
6. |
Funkcja turystyczna jako inteligentna specjalizacja w kształtowaniu konkurencyjności regionów(Tourist Function as Smart Specialization in Shaping the Regional Competitiveness) |
12 (69-80) | Piotr Gryszel | More |
7. |
Foresight jako narzędzie rozwoju turystyki regionalnej – studium przypadku regionu Laponii (Finlandia)(Foresight as a Tool in Regional Tourism Development – a Case Study of Tourism Foresight Project) |
12 (81-92) | Matylda Awedyk | More |
8. |
Ocena wpływu funduszy Unii Europejskiej w gospodarce turystycznej na wielkość ruchu turystycznego(The Impact Assessment of European Union Funds) |
14 (93-106) | Aleksander Panasiuk | More |
9. |
Uwarunkowania skuteczności funkcjonowania regionalnych organizacji turystycznych w obszarach recepcji turystycznej w Polsce(Organizations in the Areas of Tourist Reception in Poland) |
18 (107-124) | Wojciech Fedyk, Mieczysław Morawski | More |
10. |
Projekty mobilności finansowane z funduszy unijnych jako przykład współczesnej formy kształcenia kadr dla potrzeb obsługi ruchu turystycznego(Mobility Projects Supported Financially by European Union Funds as Examples of Contemporary Forms of Staff) |
10 (125-134) | Małgorzata Starczewska | More |
11. |
Uwarunkowania skuteczności funkcjonowania regionalnych organizacji turystycznych w Polsce w formule klastrów turystycznych(Determinants of the Effectiveness of Regional Tourist Organizations in Poland in the Formulation of Tourism Clusters) |
16 (135-150) | Wojciech Fedyk, Magdalena Kachniewska | More |
12. |
Turystyka aktywna w strategii rozwoju turystyki w województwie wielkopolskim(Active Tourism in the Tourism Development Strategy for Wielkopolska Province) |
12 (151-162) | Stefan Bosiacki | More |
13. |
Instytucjonalne przesłanki istnienia Convention Bureau(Theoretical Determinants of Convention Bureau’s Activity) |
12 (163-174) | Natalia Piechota | More |
14. |
Europejskie Ugrupowanie Współpracy Terytorialnej – nowy instrument prawny i ekonomiczny ułatwiający rozwój turystyki transgranicznej w Polsce(European Grouping of Territorial Cooperation (Egtc) – a New Legal and Economic Tool of Cross - Border Tourism Development in Poland) |
12 (175-186) | Tomasz Studzieniecki | More |
15. |
Uwarunkowania rozwoju działalności ekoagroturystycznej w gospodarstwach ekologicznych(Determinants of Ecoagritourism Activity Development on Organic Farms) |
12 (187-198) | Iwona Wilk | More |
16. |
Znaczenie zwierząt w generowaniu ruchu turystycznego i jego organizacji(The Role of Animals in Travels Creation and Their Logistic) |
12 (199-210) | Jadwiga Berbeka | More |
17. |
Reklama internetowa w promocji ruchu turystycznego na wsi(Online Advertising in Promotion of Tourist Movement in Rural Areas) |
14 (211-224) | Jan Sikora, Agnieszka Wartecka-Ważyńska | More |
18. |
Trendy w przemyśle spotkań na przykładzie segmentacji zarządzania spotkaniami biznesowymi(Trends in the Meetings Industry Based on Segmentation Model of Business Meetings Management) |
10 (225-234) | Krzysztof Celuch | More |
19. |
Wydarzenia jako etniczna atrakcja kulturowa – nowy trend w turystyce eventowej – na przykładzie mniejszości żydowskiej w Polsce(Events as Ethnic Cultural Attraction – New Trend Within Event Tourism – the Example of Jewish Minority in Poland) |
12 (235-246) | Magdalena Duda-Seifert | More |
20. |
Wybrane rozwiązania technologii informacyjno-komunikacyjnych wykorzystywane w obsłudze turystyki biznesowej(Selected ICT Solutions Used in Business Tourism) |
12 (247-258) | Krzysztof Borodako | More |
21. |
Niskobudżetowa turystyka indywidualna jako forma aktywności turystycznej(Individual Low-Budget Tourism as a Form of Tourist Activity) |
14 (259-272) | Leszek Kozłowski, Aneta Brzykca, Roman Rudnicki | More |
22. |
Tożsamość współczesnego backpackera – między kontrkulturowością a indywidualizmem(The Identity of a Contemporary Backpacker – Between Counterculture and Individualism) |
14 (273-286) | Jolanta Barbara Jabłonkowska | More |
23. |
Determinanty rozwoju turystyki zdrowotnej(Determinants of Health Tourism Development) |
14 (287-300) | Andrzej Hadzik, Rajmund Tomik, Jakub Ryśnik | More |
24. |
Geoturystyka – nowe możliwości wykorzystania dziedzictwa ziemi w turystyce. Studium przypadku Krainy Wygasłych Wulkanów W Sudetach Zachodnich(Geotourism – New Opportunities to Use Geoheritage for Tourism Development. Case Study of Land of Extinct Volcanoes In the West Sudetes) |
12 (301-312) | Edyta Pijet-Migoń | More |
25. |
Możliwości rozwoju sylwanoturystyki na obszarze Puszczy Białowieskiej(Silvanus Tourism Development Opportunities In The Area Of The Bialowieza Forest) |
10 (313-322) | Mikołaj Jalinik | More |
26. |
Zarządzanie jakością w rozwoju agroturystyki w wybranych powiatach województwa małopolskiego(Quality Management in the Development of Agritourism in Selected Counties of the Malopolska Province) |
12 (323-334) | Arkadiusz Niedziółka | More |