Year: | 2018 |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
Turystyka winiarska - problemy terminologiczne, konsumenci i możliwości rozwoju(WINE TOURISM - TERMINOLOGICAL ISSUES, CONSUMERS AND DEVELOPMENT OPPORTUNITIES) |
9 (9-17) | ZBIGNIEW GŁĄBIŃSKI | More |
2. |
Konkurencyjność podmiotów sharing economy w turystyce(COMPETITIVENESS of TOURISM ENTERPRISES in the SHARING ECONOMY) |
9 (19-27) | Klaudyna Kowalska | More |
3. |
Personalizacja usług jako trend rozwojowy na rynku usług turystycznych(Personalization as an emerging trend on the tourist services market) |
7 (29-35) | Iryna Manchak, Katarzyna Sanak-Kosmowska | More |
4. |
Kontrowersyjne obszary rynku turystycznego(The controversial areas of tourist market) |
11 (37-47) | Aleksander Panasiuk | More |
5. |
Preferencje turystów z Chin dotyczące wyboru atrakcji odwiedzanych w Europie(Preferences of Chinese tourists towards the choice of attractions in Europe) |
10 (49-58) | Czesław Adamiak, Barbara Szyda, Anna Dubownik | More |
6. |
Wydatki na turystykę zorganizowaną polskich gospodarstw domowych w latach 2005-2015(Expenditures on group tourism of Polish households in the years 2005-2015) |
9 (59-67) | MAŁGORZATA ĆWIEK, AGNIESZKA WAŁĘGA | More |
7. |
Backpackerzy na australijskim rynku pracy. Innowacyjne rozwiązania(Backpackers on an Australian labor market. Innovative solutions) |
10 (69-78) | JOLANTA BARBARA JABŁONKOWSKA | More |
8. |
Kooperacja w klastrach turystycznych(Cooperation in tourism clusters) |
10 (79-88) | KATARZYNA KŁADŹ-POSTOLSKA, MICHAŁ BIEGAJŁO | More |
9. |
Wykorzystanie outsourcingu w branży turystycznej (na przykładzie Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej)(Outsourcing in tourist industry. Extent to which it is used based on Nadwislanska Travel Agency) |
9 (89-97) | MICHAŁ KUCHARSKI, BRYGIDA GRZEGANEK-WIĘCEK, WOJCIECH CHUDY | More |
10. |
Turystyka senioralna w kontekście sytuacji materialnej polskich emerytów(Senior tourism in the context of the economic status of the retired in Poland) |
8 (99-106) | JULITA MARKIEWICZ-PATKOWSKA, SŁAWOMIR PYTEL, KRZYSZTOF WIDAWSKI, PIOTR OLEŚNIEWICZ | More |
11. |
Działalność instytucji otoczenia biznesu w zakresie wspierania rozwoju przedsiębiorstw instrumentami przemysłu spotkań(The activity of business environment institutions (BEIs) in terms of supporting enterprises with the instruments of the mice industry) |
8 (107-114) | LUIS OCHOA SIGUENCIA, ZOFIA GRÓDEK-SZOSTAK, AGNIESZKA CHĘCIŃSKA-ZAUCHA | More |
12. |
Kształceniowa funkcja wyjazdów turystycznych seniorów i młodzieży(Educational function of tourist activities of seniors and youth) |
9 (115-123) | SŁAWOMIR PYTEL, ROMAN SZKUP | More |
13. |
Koopetycja na rynku usług hotelarskich na przykładzie aktywności grupy Polish Hoteliers(Coopetition on the hotel services market on the example of the activity of the Polish Hoteliers Group) |
9 (125-133) | Marta Sidorkiewicz | More |
14. |
Wykorzystanie metody IPA do oceny usług hotelu SPA Kazimierski Zdrój w Janowcu(Assesment of service quality in SPA hotel Kazimierski Zdrój in Janowiec using IPA method) |
10 (135-144) | Andrzej Tucki, Andrzej Świeca, Jan Czeczelewski, Paulina Boruch | More |
15. |
Innowacje w usługach hotelarskich - analiza porównawcza rozwiązań innowacyjnych wdrażanych w wybranych hotelach województwa lubelskiego i małopolskiego(Implementing innovativeness in hospitality services - comparative analysis of lubelskie and małopolskie voivodships hotel's) |
11 (145-155) | JOANNA WALENCIUK, Anna Dłużewska | More |
16. |
Cele gospodarcze regionalnych organizacji turystycznych w Polsce(Goals of regional tourist organizations in Poland) |
8 (157-164) | WOJCIECH FEDYK | More |
17. |
Infrastruktura turystyczno-rekreacyjna narciarstwa w Polsce. wybrane aspekty(Tourist infrastructure of recreational skiing in Poland. Selected aspects) |
13 (165-177) | AGNIESZKA GÓRKA-CHOWANIEC, MARCEL SZCZĘŚNIAK | More |
18. |
Euroregionalna współpraca miast podzielonych na zachodnim pograniczu Polski - znaczenie dla rozwoju turystyki(Euroregional cooperation of the divided cities on the western border of Poland - importance for the development of tourism) |
16 (179-194) | MARIANNA GRETA, JACEK OTTO | More |
19. |
Znaczenie i rola drogi Świętego Jakuba w rozwoju turystyki międzynarodowej w strefie pogranicza Polski z Niemcami(Importance and role: “The way of Saint James” in the development of international tourism in border-adjacent areas of Poland and Germany) |
13 (195-207) | ALEKSANDRA JEZIERSKA-THÖLE, MIROSŁAW BICZKOWSKI, MARIE THÖLE | More |
20. |
Potencjał polskich miast pod względem zabytkowych tramwajów i ich wykorzystanie w turystyce(Polish Cities' potential in terms of historic tramcars and their usage In tourism) |
16 (209-224) | Krzysztof Kołodziejczyk | More |
21. |
Atrakcje turystyczne dziedzictwa przemysłowego ziemi wałbrzyskiej(Tourist attractions of the industrial heritage of the Wałbrzych Region) |
8 (225-232) | Beata Rosicka | More |
22. |
Ocena kuchni śląskiej w aspekcie wzrostu atrakcyjności turystycznej regionu w opinii mieszkańców(Assessment of the potential of the Silesian cousine in the aspect of the regional attractiveness increase) |
8 (233-240) | Romuald Szopa | More |
23. |
Znaczenie turystyki żeglarskiej w rozwoju lokalnej gospodarki na przykładzie gminy Darłowo(Role of sail tourism in local economic development exemplified by Darłowo gmina of Darłowo) |
9 (241-249) | JOLANTA ZIEZIULA, PIOTR NOWACZYK | More |
24. |
Znaczenie praktyk zagranicznych w rozwoju kompetencji zawodowych w hotelarstwie - ocena własna uczestników programów Olymp (Grecja) i Resort Leaders (USA)(Importance of foreign internships in the development of professional competence in the hotel industry - self-evaluation of the participants of the Olymp (Greece) and Resort Leaders (USA) programs) |
14 (251-264) | KATARZYNA LEBIEDOWICZ, ANNA DŁUŻEWSKA | More |
25. |
Zachowania konsumenta na rynku usług cateringowych na przykładzie cateringu dietetycznego(Consumers' behaviour on the catering services' market on the example of diet delivery) |
7 (265-271) | EWA PYRZYŃSKA | More |