Year: | 2018 |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
OD SZKOŁY PODSTAWOWEJ DO UNIWERSYTECKIEJ PROFESURY DROGA TERENI BAUMAN Z CIESZANOWA NA UNIWERSYTET GDAŃSKI |
16 (5-20) | Tadeusz Pilch | More |
2. |
KONSTRUOWANIE WIEDZY O CZASIE MINIONYM W PEDAGOGICE. KILKA UWAG O PRAKTYCE EDUKACYJNEJ W WARUNKACH ZMIAN KULTUROWYCH W POLSCE XX WIEKU |
19 (21-39) | Teresa Hejnicka-Bezwińska | More |
3. |
KOMPETENCJE BADAWCZE I ŚWIADOMOŚĆ METODOLOGICZNA PEDAGOGÓW (POBOCZA SZLAKU MYŚLOWEGO TERESY BAUMAN) |
6 (40-45) | Stanisław Palka | More |
4. |
DWIE FENOMENOLOGIE (HUSSERL – PERLS) ORAZ ICH FUNKCJE W PEDAGOGICZNYM PROCESIE BADAWCZYM - tekst dedykowany pamięci Profesor Teresy Bauman - |
19 (46-64) | Krystyna Ablewicz | More |
5. |
BADANIE JAKOŚCIOWE JAKO POZNANIE IDIOMATYCZNE |
14 (65-78) | Dariusz Kubinowski | More |
6. |
ZMIANA JAKO PRZEDMIOT I EFEKT SPOŁECZNYCH BADAŃ JAKOŚCIOWYCH |
22 (79-100) | Mirosława Nowak-Dziemianowicz | More |
7. |
ILOŚĆ – JAKOŚĆ: KONSEKWENCJE KŁOPOTLIWEGO KRYTERIUM ROZRÓŻNIANIA BADAŃ EMPIRYCZNYCH |
15 (101-115) | Danuta Urbaniak-Zając | More |
8. |
TERESY BAUMAN KONCEPCJA HYBRYDYCZNYCH BADAŃ PEDAGOGICZNYCH – POSZUKIWANIE KOMPLEMENTARNOŚCI CZY KRYTYKA METODOLOGICZNA |
16 (116-131) | Jarosław Jendza | More |
9. |
MEANDRY BADAŃ ETNOGRAFICZNYCH W SZKOLE |
24 (132-155) | Katarzyna Wajszczyk | More |