1. | Cięciel, M. (2016). Zarządzanie różnorodnością w kontekście funkcjonowania kobiet w organizacjach. Poznań: Wyd. UE w Poznaniu. |
2. | Domagała, W. (2016). Zjawisko segregacji edukacyjnej. Sytuacja kobiet i mężczyzn w sferze edukacji i rynku pracy. W: T. Chirkowska-Smolak, J. Grobelny (red.), Człowiek na rynku pracy. Wyzwania i zagrożenia (s. 137–149). Kraków: Libron. |
3. | Feeney, J.R., McCarthy, J.M., Goffin, R. (2015). Applicant anxiety: Examining the sex- -linked anxiety coping theory in job interview contexts. International Journal of Selection and Assessment, 23 (3), 295–305. http://doi.org/10.1111/ijsa.12115. |
4. | Feiler, A.R., Powell, D.M. (2016). Behavioral expression of job interview anxiety. Journal of Business Psychology, 31 (1), 155–171. http://doi.org/DOI 10.1007/s10869-015-9403-z. |
5. | Furtner, M.R., Rauthmann, J.F. (2011). The role of need for achievement in self-leadership: Differential associations with hope for success and fear of failure. African Journal of Business Management, 5 (20), 8368–8375. http://doi.org/10.5897/AJBM11.988. |
6. | GUS (2015). Szkolnictwo wyższe. Studenci w szkołach wyższych. Pobrane z: http://swaid.stat.gov.pl/Edukacja_dashboards/Raporty_predefiniowane/RAP_DBD_EDU_12. aspx (18.12.2017). |
7. | GUS (2016). Pracujący. Zatrudnieni. Wynagrodzenia. Koszty pracy/Struktura wynagrodzeń według zawodów w październiku 2014 r. Pobrane z: http://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/rynek-pracy/pracujacy-zatrudnieni-wynagrodzenia-koszty-pracy/struktura- -wynagrodzen-wedlug-zawodow-w-pazdzierniku-2014-r-,4,7.html (21.12.2017). |
8. | Kępiński, A. (1987). Lęk. Warszawa: PZWL. |
9. | Kleka, P., Kowalczyk, E. (w druku). Założenia koncepcyjne oraz cechy psychometryczne kwestionariusza do badania funkcjonalnego aspektu metakompetencji negocjacyjnych (TMOK). Studia Oeconomica Posnaniensia. |
10. | Kowalczyk, E. (2011). Proces negocjacji w sprawie pracy. Aspekty psychospołeczne i organizacyjne. Poznań: Wyd. UE w Poznaniu. |
11. | Kowalczyk, E. (2014). Stosowania skrojonych na miarę umów w sprawie pracy (i-deals) w praktyce zarządzania zasobami. Studia Oeconomica Posnaniensia, 2, 10 (271), 158–176. |
12. | Łaguna, M., Trzebiński, J., Zięba, M. (2005). Kwestionariusz Nadziei na Sukces, KNS. Warszawa: Pracownia Testów Psychologicznych Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. |
13. | McCarthy, J., Goffin, R. (2004). Measuring job interview anxiety: Beyond week knees and sweaty palms. Personnel Psychology, 57, 601–637. |
14. | Reber, A.S. (2000). Słownik psychologii. Warszawa: Scholar. |
15. | Różycka, J., Wojciszke, B. (2010). Skala wiary w grę o sumie zerowej. Studia Psychologiczne, 48 (4), 33–44. |
16. | Różycka-Tran, J., Boski, P., Wojciszke, B. (2014). Wiara w grę o sumie zerowej jako aksjomat społeczny: badanie w 37 krajach. Psychologia Społeczna, 9 (1), 92–109. |
17. | Wrześniewski, K., Sosnowski, T., Matusik, D. (2002). Inwentarz Stanu i Cechy Lęku, STAI. Warszawa: Pracownia Testów Psychologicznych Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. |
18. | Zaleszczyk, A.K., Kot, P. (2015). Nadzieja na sukces a trudności w podejmowaniu decyzji zawodowych. Roczniki Psychologiczne/Annals of Psychology, XVIII (4), 599–609. Pobrane z: http://dlibra.kul.pl/dlibra/publication?id=25743&tab=3 (17.12.2017). |