1. | Bariery rozwoju rynku przewozów intermodalnych – rozwiązania i wymierne korzyści, Urząd Transportu Kolejowego, Warszawa, luty 2013. |
2. | Brach J., Przewozy wielogałęziowe – kwestie definicyjne, zastosowanie, praktyka, „Ciężarówki i Autobusy” 2015, nr 6. |
3. | Brinckerhoff P., Lockwood S., Intermodalism Multimodal Transportation vs. Intermodal Transportation, L. Oberstar Forum on Transportation Policy and Technology, 16–17.03.2003. |
4. | Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/719 z dnia 29 kwietnia 2015 r. zmieniająca dyrektywę Rady 96/53/WE ustanawiającą dla niektórych pojazdów drogowych poruszających się na terytorium Wspólnoty maksymalne dopuszczalne wymiary w ruchu krajow |
5. | Komunikat Komisji do Parlamentu Europejskiego, dotyczący stanowiska Rady w sprawie przyjęcia Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady, zmieniającej Dyrektywę 96/53/WE z dnia 25 lipca 1996 r., 12 stycznia 2015, Bruksela, COM(2015) 7 final 2013/0105 (COD). |
6. | Korzeb J., Kostrzewski A., Ocena i rola technologicznych aspektów przeładunku samobieżnych zestawów drogowych w transporcie intermodalny, „Logistyka” 2012, nr 4. |
7. | Meyer M.D., Intermodal and multimodal considerations and developments, www.eolss.net/sample-chapters/c15/e1-32-08-02.pdf. |
8. | Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, DzU z dnia 26 lutego 2003 r., nr 32, poz. 262. |
9. | Salomon A., Spedycja w handlu morskim. Procedury i dokumenty, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2003. |
10. | Salomon A., Transport intermodalny z punku widzenia spedycyjnego, Prace Wydziału Nawigacyjnego Akademii Morskiej w Gdyni, nr 28, Gdynia 2013. |