1. | Białas A., Dowody na istnienie Boga, „Filozofia Publiczna i Edukacja Demokratyczna” (2012), t. 1, nr 1, s. 127-132. |
2. | Danielou J., Marrou H.I., Historia Kościoła, t. 1, Warszawa 1986. |
3. | Gilson E., Duch filozofii średniowiecznej, Warszawa 1958. |
4. | Heidegger M., List o humanizmie, tłum. J. Tischner, w: Tenże, Budować, mieszkać, myśleć. Eseje wybrane, wybór i oprac. K. Michalski, Warszawa 1977. |
5. | Knowles M.D., Obolensky D., Historia Kościoła, Warszawa 1988. |
6. | Kowalczyk St., Kartezjusza racjonalistyczno-funkcjonalna koncepcja Boga, „Studia Płockie” (1985), nr 13. |
7. | Krąpiec M.A., Czym jest filozofia klasyczna, „Roczniki Filozoficzne” (1997), t. 45, nr 1. |
8. | Maryniarczyk A., Filozofia w kształceniu uniwersyteckim, „Człowiek w Kulturze” (2009/2010), nr 21. |
9. | Maryniarczyk A., Systemy a filozofia, „Człowiek w Kulturze” (1993), nr 1. |
10. | Nossol A., Wiara jako organ poznawczy w teologii, w: Prawda wobec rozumu i wiary, red. S. Rabiej, Opole 1999. |
11. | Ostrowski M., Przyroda jako miejsce spotkania z Bogiem, „Pedagogia Chrisitiana” (2011), nr 2. |
12. | Peterson D.G., The Acts of The Apostle, Cambridge 2009. |
13. | Ratzinger J., Wprowadzenie w chrześcijaństwo, Warszawa 2007. |
14. | Rogier L. J., Bertier de G., Historia Kościoła, t. 4, Warszawa 1987. |
15. | Swieżawski S., Byt. Zagadnienia metafizyki tomistycznej, Kraków 1999. |
16. | Swieżawski S., Dzieje europejskiej filozofii klasycznej, Warszawa 2000. |