Year: | 2018 |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
Wykorzystanie źródeł internetowych do pozyskiwania informacji o usługach turystycznych podczas planowania podróży(USE OF INTERNET SOURCES TO OBTAIN TOURIST INFORMATION FOR TRAVEL PLANNING) |
10 (7-16) | Krzysztof Borodako | More |
2. |
Media społecznościowe jako determinanta rozwoju usług turystycznych(SOCIAL MEDIA AS A DETERMINANT OF THE DEVELOPMENT OF TOURISM SERVICES) |
9 (17-25) | Liwia Delińska | More |
3. |
Rola konsumeryzmu w menedżerskiej reorientacji projakościowej na przykładzie branży usług medycznych(THE ROLE OF CONSUMERISM IN MANAGERIAL QUALITY REORIENTATION ON THE EXAMPLE OF A MEDICAL SERVICE) |
10 (27-36) | Monika Dobska | More |
4. |
Pojęcie sytuacji kryzysowej z punktu widzenia public relations(MANAGING THE IMAGE OF A BUSINESS IN CRISIS SITUATIONS) |
8 (37-44) | Marta Gaj, Anna Dorobisz | More |
5. |
Wartość i jakość w usługach(VALUE AND QUALITY IN SERVICES) |
9 (45-53) | Barbara Iwankiewicz-Rak | More |
6. |
Rynek usług dla organizatorów i uczestników imprez biegowych(SERVICE MARKET FOR ORGANISERS AND PARTICIPANTS OF RUNNING EVENTS) |
12 (55-66) | Ewa Kasperska | More |
7. |
Manipulacja w procesie dowodzenia(MANIPULATION IN THE COMMAND PROCESS) |
9 (67-75) | Zdzisław Knecht, Daniel Pałka | More |
8. |
Konkurencyjność polskiego transportu drogowego na rynku europejskim(COMPETITIVENESS OF POLISH ROAD TRANSPORT ON THE EUROPEAN MARKET) |
11 (77-87) | Augustyn Lorenc | More |
9. |
Rynek pocztowy – przyczynek do badań z perspektywy zarządzania(POSTAL MARKET – CONTRIBUTION TO RESEARCH FROM THE MANAGEMENT PERSPECTIVE) |
9 (89-97) | Konrad Michalski | More |
10. |
Relacje rynku turystycznego z rynkami substytucyjnymi(TOURIST MARKET RELATIONS WITH SUBSTITUTION MARKETS) |
10 (99-108) | Aleksander Panasiuk | More |
11. |
Koncepcja włączenia Polski i polskich terminali do obsługi ładunków w relacjach Chiny–Europa–Chiny(THE CONCEPT OF JOINING POLAND AND POLISH TERMINALS TO FREIGHT HANDLING IN CHINA–EUROPE–CHINA RELATIONS) |
12 (109-120) | Józef Perenc | More |
12. |
Bezpośrednie inwestycje zagraniczne – kryteria atrakcyjności inwestycyjnej w sektorze usług(FOREIGN DIRECT INVESTMENT – INVESTMENTS ATTRACTIVENESS CRITERIA IN THE SERVICE SECTOR) |
10 (121-130) | Katarzyna Puchalska | More |
13. |
Wykorzystanie metody service blueprinting w tworzeniu innowacji usługowych(USING SERVICE BLUEPRINTING METHOD TO CREATE SERVICE INNOVATION) |
9 (131-139) | Anetta Pukas | More |
14. |
Service dominant logic – intelektualny przekręt?(SERVICE DOMINANT LOGIC (SDL) – INTELLECTUAL SCAM Keywords: marketing, service marketing, theory of services, Service dominant logic (SDL) |
12 (141-152) | Kazimierz Rogoziński | More |
15. |
Wspólny bilet kolejowy jako element kształtowania zachowań komunikacyjnych na rynku przewozów pasażerskich(A INTEGRATED RAILWAY TICKET AS AN ELEMENT OF SHAPING COMMUNICATION BEHAVIORS ON THE PASSENGER TRANSPORT MARKET) |
10 (153-162) | Grażyna Rosa | More |
16. |
Miejsce edukacji przyrodniczo-leśnej w sektorze usług na przykładzie działalności Lasów Państwowych(THE PLACE OF NATURAL-FOREST EDUCATION IN THE SERVICES SECTOR) |
12 (163-174) | Beata Sadowska, Anna Ankudo-Jankowska, Monika Starosta-Grala | More |
17. |
Zarządzanie współpracą transgraniczną w ratownictwie medycznym na podstawie badań własnych(MANAGEMENT OF THE CROSS-BORDER COOPERATION IN MEDICAL RESCUE BASED ON THE OWN RESEARCH) |
8 (175-182) | Tomasz Smal, Anna Dorobisz | More |
18. |
Społeczno-gospodarcze efekty doskonalenia jakości usług edukacyjnych w szkolnictwie wyższym(SOCIO-ECONOMIC EFFECTS OF QUALITY IMPROVEMENT OF EDUCATIONAL SERVICES IN HIGHER EDUCATION) |
10 (183-192) | Adam Stecyk | More |
19. |
Potencjalne możliwości współpracy operatorów wyznaczonych z e-administracją(POTENTIAL COOPERATION OPPORTUNITIES OF DESIGNATED OPERATORS AND E-GOVERNMENT) |
10 (193-202) | Anna Stolarczyk, Marek Sylwestrzak | More |
20. |
Audit wewnętrzny jako narzędzie doskonalenia systemu zarządzania jakością na Wydziale Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa Akademii Morskiej w Gdyni(INTERNAL AUDIT AS A TOOL FOR IMPROVING THE QUALITY MANAGEMENT SYSTEM IMPLEMENTED IN FACULTY OF ENTREPRENEURSHIP AND QUALITY SCIENCE IN THE GDYNIA MARITIME UNIVERSITY) |
13 (203-215) | Agata Szkiel | More |
21. |
Różnice w wielkości wpływów z turystyki międzynarodowej między Polską a innymi krajami europejskimi(DIFFERENCES IN INTERNATIONAL TOURISM RECEIPTS BETWEEN POLAND AND OTHER EUROPEAN COUNTRIES) |
12 (217-228) | Anna Turczak | More |
22. |
Zastosowanie metody conjoint w analizie preferencji klientów biur podróży(THE CONJOINT METHOD APPLICATION IN ANALYZING PREFERENCES OF TOUR OPERATOR CLIENTS) |
18 (229-246) | Elżbieta Wąsowicz-Zaborek | More |
23. |
Ocena praktyk zawodowych w opinii studentów jako element doskonalenia jakości kształcenia(AN EVALUATION OF PROFESSIONAL PRACTICE IN STUDENTS’ OPINION AS AN ELEMENT OF IMPROVING THE QUALITY OF EDUCATION) |
15 (247-261) | Joanna Wierzowiecka | More |
24. |
Zachowania widzów jako implikacje dla kształtowania oferty na rynku usług kinowych(CONSUMER BEHAVIOR AS IMPLICATIONS FOR THE CINEMA’S OFFER) |
10 (263-272) | Robert Wolny | More |