Year: | 2015 |
miz_zn_850_pzfim_nr_37_zn_850-37_spis_tresci.pdf | Pobierz |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
Marketing a koncepcja biznesowa(Marketing Issues in Business Concepts) |
14 (9-22) | Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik | More |
2. |
Rola kreatywności w funkcjonowaniu organizacji usługowych(The Role of Creativity in the Functioning of Service Institutions) |
10 (23-32) | Andrzej Raszkowski | More |
3. |
Jakość usług i metody jej pomiaru(Service Quality and the Methods of Measurement) |
12 (33-44) | Urszula Chrąchol, Kamila Peszko | More |
4. |
Efekty zarządzania logistyczno-marketingowego w przedsiębiorstwie(Effects of Logistics and Marketing Management in a Company) |
10 (45-54) | Adam Rudzewicz | More |
5. |
Ewolucja łańcucha wartości narodowych operatorów pocztowych w Unii Europejskiej(Evolution of the Value Chain of the National Postal Operators in the European Union) |
10 (55-64) | Tomasz Sondej | More |
6. |
Wybrane problemy marketingu usług transportowych(Non-Operational Determinants of Automotive Vehicles Exchange in Transportation Companies – Selected Issues) |
14 (65-78) | Ferdynand Reiss | More |
7. |
Metodologiczne podstawy istoty potencjału marketingowego linii lotniczej(Methodological Foundations of the Marketing Potential Essence of the Airline) |
14 (79-92) | Svitlana Petrovska, Tetiana Shkoda | More |
8. |
Strategie konkurowania na rynku ochrony zdrowia w Polsce – próba identyfikacji(Strategies to Compete in the Health Market in Poland) |
13 (93-105) | Katarzyna Szalonka | More |
9. |
The Factors Creating Internet Shops’ Image in the Opinion of “Young Adults” |
12 (109-120) | Leszek Gracz | More |
10. |
Marketing wirusowy w przedsiębiorstwach usługowych(Viral Marketing in Services Market) |
12 (121-132) | Joanna Kos-Łabędowicz | More |
11. |
Konsekwencje kształtowania przekazów reklamowych z wykorzystaniem technik manipulacji(The Consequences of Shaping an Advertising Messages Using Manipulation Techniques) |
12 (133-144) | Izabela Ostrowska | More |
12. |
Ocena strony internetowej Głównego Inspektoratu Weterynarii jako narzędzia komunikacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi(Evaluation of Main Veterinary Inspectorate Website as a Tool for Communication with Internal and External Customers) |
12 (145-156) | Lech Rak | More |
13. |
E-produkt w nowoczesnej firmie(E-Product in the Modern Company) |
10 (157-166) | Daniel Szostak | More |
14. |
Innowacje marketingowe na rynku usług pocztowych(Marketing Innovation for Market of Postal Services) |
12 (167-178) | Grzegorz Szymański | More |