Authors: |
Maria
Porzucek-Miśkiewicz
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Sonia Wawrzyniak Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu |
Keywords: | motivation motivation to learn motivating students education |
Whole issue publication date: | 2019 |
Page range: | 14 (117-130) |
1. | Bereźnicki, F. (2014). Proces kształcenia i niektóre jego uwarunkowania. W: A. Ćwikliński (red.), |
2. | Edukacja akademicka. Między oczekiwaniami a rzeczywistością (s. 209–214). Poznań: Wydawnictwo |
3. | Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. |
4. | Betyna, M. (2017). Motywacja studentów do nauki języka obcego na przykładzie studentów kierunków |
5. | medycznych. Zeszyty Naukowe Uczelnianej Rady Doktorantów UKW, 4, 69–83. |
6. | Brophy, J. (2002). Motywowanie uczniów do nauki. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. |
7. | Brzezińska, A.I. (2005). Psychologiczne portrety człowieka. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. |
8. | Cywińska, M. (2012). Rozwijanie motywacji uczniów do nauki. Studia Edukacyjne, 20, 153–166. |
9. | Denek, K. (2011). Uniwersytet w perspektywie społeczeństwa wiedzy. Dydaktyka akademicka i jej efekty. Poznań: |
10. | Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji. |
11. | Galloway, Ch. (1988). Psychologia uczenia się i nauczania. T. 2. Warszawa: PWN. |
12. | Gołębiowska-Szychowska, J., Szychowski, Ł. (2015). Powiem ci, jak się uczyć. Przewodnik dla ambitnych |
13. | nauczycieli i rodziców. Gdańsk: Wydawnictwo Harmonia. |
14. | Hłobił, A. (2017). Motywowanie uczniów zdolnych jako czynnik aktywizujący do osiągania sukcesu |
15. | edukacyjnego. W: M. Humeniuk, I. Paszenda, W. Żłobicki (red.), Sukces jako zjawisko edukacyjne |
16. | (s. 197–209). Wrocław: Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego. |
17. | Knowles, M.S., Holton III, E.F., Swanson, R.A. (2009). Edukacja dorosłych. Warszawa: Wydawnictwo |
18. | Naukowe PWN. |
19. | Kozłowski, W. (2006). Szkolna motywacja wewnętrzna. Edukacja, 1, 25–39. |
20. | Kryk, G. (2007). Motywacja w samokształceniu uczniów. Życie Szkoły, 9, 10–14. |
21. | Kuciejczyk, A. (2009). Wieczne wakacje czy pole bitwy? Refleksje z badania pilotażowego dotyczącego |
22. | relacji studentów i nauczycieli akademickich. W: L. Hurło, D. Klus-Stańska, M. Łojko (red.), |
23. | Paradygmaty współczesnej dydaktyki (s. 487–495). Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. |
24. | Nijakowski, L.M. (2009). Podstawy socjologii i psychologii społecznej. Warszawa: Wydawnictwo Difin. |
25. | Obuchowski, K. (2000). Galaktyka potrzeb. Psychologia dążeń ludzkich. Poznań: Zysk i S-ka. |
26. | Pilch, T. (red.) (2004). Encyklopedia pedagogiczna XXI wieku. T. 3. Warszawa: Wydawnictwo Żak. |
27. | Porzucek-Miśkiewicz, M. (2014). Organizacja procesu kształcenia. W: A. Ćwikliński (red.), Edukacja |
28. | akademicka. Między oczekiwaniami a rzeczywistością (s. 255–265). Poznań: Wydawnictwo Naukowe |
29. | Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. |
30. | Rheinberg, F. (2005). Psychologia motywacji. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. |
31. | Sawiński, J.P. (2016). Jak zwiększyć skuteczność szkolnej edukacji. Poradnik dla nauczycieli i edukatorów. |
32. | Część 2. Warszawa: Wydawnictwo Difin. |
33. | Seligman, M. (1975). Helplessness: On Depression, Development, and Death. San Francisco: W.H. Freeman. |
34. | Wawrzyniak, S. (2014). Rola metod aktywizujących w procesie kształcenia w szkole wyższej. |
35. | W: A. Ćwikliński (red.), Edukacja akademicka. Między oczekiwaniami a rzeczywistością (s. 267–275). |
36. | Poznań: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. |
37. | Wróblewska, W. (2012). Metody pracy ze studentami w kontekście efektów określonych w Krajowych |
38. | Ramach Kwalifikacji dla Szkolnictwa Wyższego. E-mentor, 1 (43), 14–19. |
39. | Zimbardo, P.G. (1999). Psychologia i życie. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. |
40. | Zimbardo, P.G. Johnson, R.L., McCann, V. (red.) (2010). Psychologia. Kluczowe koncepcje. Warszawa: |
41. | Wydawnictwo Naukowe PWN. |