1. | Batorski D., Olcoń-Kubicka M., Powadzenie badań przez Internet – podstawowe zagadnienia metodologiczne, „Studia So¬cjologiczne” 2006, nr 3 (182), s. 101. |
2. | Bomba R., Generacja X, „Wiedza i Edukacja” 2008, s. 57. |
3. | Borawska-Kalbarczyk K., Pokolenie C w roli studentów – uczenie się w pułapce klikania?, http://www.ktime.up.krakow.pl/symp2013/referaty_2013_10/borawska.pdf (11.08.2016). |
4. | Ciechanowska D., Akademickie kształcenie pokolenia Y w perspektywie zamian w dydaktyce szkoły wyższej, s. 12, https://depot.ceon.pl/xmlui/bitstream/handle/123456789/5895/9%20art.pdf?sequence=1&isAllowed=y (5.09.2016). |
5. | Cybal-Michalska A., Tożsamość młodzieży w perspektywie globalnego świata, Wyd. Nauk. UAM, Poznań 2006, s. 236. |
6. | Domańska M., Zatrudnialność i rynek prac. Co pomaga w zalezieniu pracy po studiach, http://ekspercibolonscy.org.pl/ ekspercibolonscy.org.pl/sites/ekspercibolonscy.org.pl/files/md_zatrudnialnosc_081210.pdf. |
7. | Generation Z’ is entrepreneurial, wants to chart its own future, http://www.northeastern.edu/news/2014/11/generation¬-z-survey/ (18.08.2016). |
8. | Kosz J., Student pokolenia Y, „Forum Dydaktyczne” 2011, nr 7-8, s. 108. |
9. | Maszke W.A., Metody i techniki badań pedagogicznych, Wyd. UR, Rzeszów 2008, s. 173. |
10. | Mider D., Jak badać opinię publiczną w Internecie? Ewaluacja wybranych technik badawczych, http://cejsh.icm.edu.pl/ cejsh/element/bwmeta1.element.desklight-eb98ad87-8f52-499f-8fda-e52407bb1f5b/c/D._Mider.pdf (08.12.2016). |
11. | Oparcik W., Sułkowski T., Elektroniczne systemy ankietowania w badaniach naukowych, „Edukacja Ustawiczna Doro¬słych” 2013, nr 2, s. 62. |
12. | Raport EY: Nadchodzi Pokolenie Z, które całkowicie zmieni sposób funkcjonowania firm, http://www.ey.media.pl/pr/318033/ raport-ey-nadchodzi-pokolenie-z-ktore-calkowicie-zmieni-sposob-funkcjonowania-firm (25.08.2016). |
13. | Reszko M., Zaprojektuj swoje kompetencje, http://zaprojektujkompetencje.pl/assets/pliki/Pliki%20tekstowe/Moni-ka%20Reszko.pdf (25.08.2016). |
14. | Siciński A., Styl życia, kultura, wybór: szkice, IFiS PAN, Warszawa 2002, s. 78–79. |
15. | Szafraniec K., Młodość jako wyłaniający się problem i nowa siła polityczna, „Nauka” 2012, nr 1, s. 103. |
16. | Szafraniec K., Młodzi 2011, http://nck.pl/media/study/mlodzi_2011.pdf (11.08.2016). |
17. | Witaszek Z., Miejsce i rola sondaży w badaniu opinii społecznej, „Zeszyty Naukowe Akademii Marynarki Wojennej” 2007, nr 4 (171), s. 147. |
18. | Wojtaszczyk K., Poziom kompetencji wirtualnych pokolenia Y i C. Ocena na podstawie autodiagnozy studentów, „E-Mentor”, nr 2 (49), 2013, s. 4. |
19. | Woźniak M., Wykorzystanie tekstów literackich na pół-internetowych kursach języka angielskiego, http://www.kms.polsl. pl/prv/spnjo/referaty/wozniak.pdf (12.09.2012). |
20. | Żarczyńska-Dobiesz A., Chomątowska B., Pokolenie „Z” na rynku pracy – wyzwania dla zarządzania zasobami ludz¬kimi, „Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu” 2014, nr 350, s. 406. |