Rok wydania: 2015 |
# | Tytuł | Liczba stron | Autorzy | Akcje |
---|---|---|---|---|
1. |
Uniwersytet – wolność – bezinteresowność. Tradycyjny etos i współczesne przemiany tożsamości uniwersytetu |
38 (11-48) | Marek Rembierz | Więcej |
2. |
Nauczyciel akademicki – dylematy, napięcia, ambiwalencja roli |
17 (49-65) | Anna Sajdak | Więcej |
3. |
Czy dialog sokratejski może być konstruktywistyczny? |
9 (69-77) | Jacek Moroz | Więcej |
4. |
Pop-rytualne oblicze uniwersytetu |
19 (79-97) | Sylwia Jaskulska | Więcej |
5. |
Portfolio uczenia się jako metoda wspomagająca rozwój kompetencji do nauczania młodej kadry akademickiej |
15 (99-113) | Anna Wach-Kąkolewicz, Mariusz Kąkolewicz | Więcej |
6. |
Niepowodzenia szkolne w retrospekcji studentów pedagogiki |
14 (117-130) | Anna Karpińska | Więcej |
7. |
Inteligencja społeczna nauczycieli akademickich a ich ukryte teorie na temat osobowości studentek/studentów |
14 (131-144) | Janusz Ślusarski | Więcej |
8. |
Determinanty różnicujące poczucie sensu życia studentów |
12 (145-156) | Katarzyna Wojciechowska | Więcej |
9. |
Dialogiczność w kształceniu pedagogicznym studentów resocjalizacji |
21 (157-177) | Hubert Kupiec | Więcej |
10. |
Student/studentka pedagogiki człowiekiem (bez) nadziei? |
15 (179-193) | Regina Pazdur | Więcej |
11. |
Uczelnia jako miejsce współpracy opiekuna naukowego/promotora i doktoranta |
20 (195-214) | Teresa Joanna Andrzejewska | Więcej |
12. |
Mobile Learning Concept and Infrastructure in Higher Education |
12 (217-228) | Hussein Bougsiaa | Więcej |
13. |
Kształcenie specjalne personelu latającego w „Szkole Orląt” w latach 1925–1939 |
18 (229-246) | Andrzej Marciniuk | Więcej |
14. |
Świat korowodu w spektaklu Jerzego N. Grzegorka „Korowód w Fado” i w jego możliwym zasięgu |
5 (249-253) | Oxana Kozlova | Więcej |
15. |
Sprawozdanie z XXIX Letniej Szkoły Młodych Pedagogów, 14–19 września 2015 r., Pułtusk–Warszawa |
5 (255-259) | Barbara Chojnacka, Julia Magdalena Karapuda | Więcej |