Authors: |
Anna
Karpińska
Uniwersytet w Białymstoku Walentyna Wróblewska Uniwersytet w Białymstoku |
Keywords: | studying quality of education university |
Year of publication: | 2019 |
Page range: | 11 (105-115) |
1. | Barnes, D. (1988). Nauczyciel i uczniowie. Od porozumiewania się do kształcenia. Warszawa: Wydawnictwa |
2. | Szkolne i Pedagogiczne. |
3. | Gołębniak, B.D. (2010). Poszukiwanie – refleksyjność – dialektyczne uczenie się. Nowe praktyki |
4. | edukacyjne w szkole wyższej. W: J. Piekarski, D. Urbaniak-Zając (red.), Innowacje w edukacji |
5. | akademickiej. Szkolnictwo wyższe w procesie zmiany (s. 255–268). Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu |
6. | Łódzkiego. |
7. | Karpińska, A., Wróblewska, W., Kowalczuk, K. (red.) (2016). W kierunku edukacji akademickiej zorientowanej |
8. | na studenta. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek. |
9. | Klus-Stańska, D. (2009). Polska rzeczywistość dydaktyczna – paradygmatyczny taniec św. Wita. |
10. | W: L. Hurło, D. Klus-Stańska, M. Łojko (red.), Paradygmaty współczesnej dydaktyki (s. 62–73). Kraków: |
11. | Oficyna Wydawnicza Impuls. |
12. | Krajewska, A. (2016). Współdziałanie nauczycieli akademickich i studentów a jakość kształcenia na przykładzie |
13. | studiów pedagogicznych. Białystok: Trans Humana. |
14. | Kupisiewicz, C., Kupisiewicz, M. (2009). Słownik pedagogiczny. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe |
15. | PWN. |
16. | Kurantowicz, E. (2010). Uczelnia jako społeczność ucząca się. W: J. Piekarski, D. Urbaniak-Zając |
17. | (red.), Innowacje w edukacji akademickiej. Szkolnictwo wyższe w procesie zmiany (s. 269–278). Łódź: |
18. | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. |
19. | Pervin, L.A., John, O.P. (2002). Osobowość. Teoria i badania. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. |
20. | Sajdak, A. (2013). Paradygmaty kształcenia studentów i wspierania rozwoju nauczycieli akademickich. Kraków: |
21. | Świrko-Pilipczuk, J. (2011). Samodzielność w filozoficznych poglądach i koncepcjach człowieka – implikacje |
22. | pedagogiczne. Szczecin: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. |
23. | Wróblewska, W. (2017). Proces studiowania w świetle badań indywidualnych przypadków. |
24. | W: J. Grzesiak (red.), Innowacje i ewaluacja w edukacji. Wartości i wartościowanie w procesach edukacyjnych |
25. | (s. 87–101). Kalisz: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza. Wydział Pedagogiczno-Artystyczny; |
26. | Konin: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa. |