Year: | 2016 |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
Autorytaryzm akademicki, jego źródła, przejawy i (niektóre) konsekwencje; perspektywa realizmu krytycznego |
12 (11-22) | Maria Czerepaniak-Walczak | More |
2. |
Dynamika „wnętrze/zewnętrze” a „bycie obok” w kontekście nie-edukacji wyższej(THE DYNAMICS OF “INSIDE/OUTSIDE” AND “BEING BESIDE” IN THE CONTEXT OF HIGHER NON-EDUCATION) |
28 (23-50) | Oskar Szwabowski | More |
3. |
Postawa skromności – czynnik dynamizujący rozwój naukowy |
17 (51-67) | Alicja Żywczok | More |
4. |
Doktoranci w szczelinach akademickości |
26 (69-94) | Ryszarda Cierzniewska | More |
5. |
Uczenie się przez oduczanie – modyfikowanie reprezentacji społecznych przyszłych nauczycieli |
14 (95-108) | Zuzanna Zbróg | More |
6. |
Studenci oszukują system, czy system oszukuje studentów? Perspektywy uczciwości wśród studentów na przykładzie zjawiska plagiaryzmu |
12 (111-122) | Monika Łozińska | More |
7. |
Umiejętności uczenia się studentów pedagogiki. |
18 (125-142) | Magdalena Sasin | More |
8. |
Funkcjonowanie w szkole wyższej studentów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się(FUNCTIONING OF STUDENTS WITH SPECIFIC LEARNING DIFFICULTIES IN HIGHER EDUCATION INSTITUTION) |
10 (143-152) | Izabela Pietrowska | More |
9. |
Psychologiczny portret studenta Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie |
14 (154-167) | Monika Guszkowska, Anna Kuk, Adriana Zagórska-Pachucka, Katarzyna Skwarek | More |
10. |
Sztuka w Naturze – Natura w Sztuce – projekt integracji międzyprzedmiotowej w edukacji początkowej |
14 (169-182) | Justyna Truskolaska, Nasturcja Toruj, Magdalena Łuka | More |
11. |
Recenzja książki Michaeli Brohm i Wolfganga Endresa Positive Psychologie in der Schule. Die „Glücksrevolution” im Schulalltag, Beltz, Weinheim–Basel 2015, ss. 191 |
9 (185-193) | Jadwiga Szymaniak | More |
12. |
Sprawozdanie z Kongresu Pedagogicznego (Wolfsburg 2015) |
8 (195-202) | Jadwiga Szymaniak | More |