Year: | 2015 |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
Symulacja komputerowa w ekonomii eksperymentalnej(Computer simulation in exprimental economics) |
14 (5-18) | Małgorzata Łatuszyńska | More |
2. |
Modelowanie zachowania agentów w wieloagentowych systemach symulacyjnych stosowanych w zarządzaniu(Agent behaviour modelling in multi-agent simulation systems applied in management) |
19 (19-37) | Agata Wawrzyniak | More |
3. |
Metody ewolucyjne w analizie zmian kursu akcji spółek giełdowych(Evolutionary methods for the analysis of changes in price of company stock exchange) |
12 (39-50) | Grzegorz Wojarnik | More |
4. |
Kluczowe trendy dla budowania biznesu w branży big data(The key trends for business building in the industry of big data) |
13 (51-63) | Ireneusz Miciuła, Krzysztof Miciuła | More |
5. |
Wykorzystanie globalnej sieci w procesie internacjonalizacji MSP(The use of global network in the process of internationalization of SME’s) |
10 (65-74) | Adriana Ćwiertnia, Ewa Frąckiewicz | More |
6. |
Zwinne podejście w zarządzaniu przedsiębiorstwem(The agile approach to the management of enterprise) |
12 (78-89) | Marcin W. Mastalerz | More |
7. |
Imperatywy kultury informacyjnej(Imperative s of information culture) |
11 (91-101) | Bogdan Stefanowicz | More |
8. |
Ocena wiarygodności informacji w serwisach internetowych(Information reliability evaluation of internet services) |
12 (103-114) | Michał Nowakowski | More |
9. |
Marketing internetowy w mediach społecznościowych(Internet marketing in social media) |
15 (119-133) | Agnieszka Szewczk | More |
10. |
Czynniki wpływające na zakupy przez internet(Factors influencing purchases via Internet) |
17 (135-151) | Anna Turczak, Patrycja Zwiech | More |
11. |
Analiza zbioru wiadomości e-mail z zastosowaniem sieci społecznych(An analysis of the set of e-mails with social networks) |
12 (153-164) | Urszula Boryczka, Jan Kozak, Barbara Probierz | More |
12. |
Kierowanie i przenoszenie wiadomości przez statki powietrzne w niespójnych sieciach DTN opierając się na informacjach o trasie lotu(Message routing based on information about flight routes for delay tollerant networks) |
11 (165-175) | Radosław Myśliński, Radosław Schoeneich | More |
13. |
Eye tracking w badaniach marketingowych(Eye tracking in marketing research) |
16 (177-192) | Barbara Wąsikowska | More |