1. | Gymtrack – grywalizacja fitness, http://grywalizacja24.pl/gymtrack-grywalizacja-fitnessu. |
2. | Kucharczyk K., Branża fitness z potencjałem, http://www.ekonomia.rp.pl/artykul/937061.html?print=tak&p=0. |
3. | Lubowiecki-Vikuk A.P., Paczyńska-Jędrycka M., Współczesne tendencje w rozwoju form rekreacyjnych i turystycznych, Bogucki Wydawnictwo Naukowe, Poznań 2010. |
4. | Otto J., Marketing relacji, koncepcja i stosowanie, Wyd. C.H. Beck, Warszawa 2001. |
5. | Raport Game Industry Trends 2012, http://www.git2012.pl/raport. |
6. | Starzyński S., Gryfikacja, modny termin nadużywany przez marketerów, http://www.git2012.pl/raport. |
7. | Szewczyk Ł., TNS OBOP: W co gramy w sieci, http://media2.pl/internet/89586-TNS-OBOPW-co-gramy-w-sieci.html http://www.eksoconline.uni.lodz.pl/?p=882. |
8. | Tkaczyk P., Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych, Wyd. Helion, Gliwice 2012. |
9. | Uczestnictwo Polaków w sporcie i rekreacji ruchowej w 2012 roku, Główny Urząd Statystyczny, Warszawa 2013, http://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/kultura-turystyka-sport/sport/uczestnictwo-polakow-w-sporcie-i-rekreacji-ruchowej,4,2.html. |
10. | Wrona K., Grywalizacja i gry oraz ich potencjał do wykorzystania w strategiach marketingowych, „Marketing i Rynek” 2013, nr 10. |
11. | Założenia grywalizacji dla budowania lojalności klienta, http://grywalizacja24.pl/zalozeniagrywalizacji-dla-budowania-lojalnosci-klienta. |
12. | Zichermann G., Cunningham Ch., Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych, Wyd. Helion, Gliwice 2012. |